Tuesday, May 10

sAye Teringin sangat Nak kAwen ngaN aWaK

kenapa aku buat tajuk brani mati tuh?
sebab aku xde pakwe pOn. sO aku bukan miang menggedik nk kawen la Oke.

urm...
sebenarnya begini.
orang2, lebih tepat - kawan2 sekeliling aku ramai pulak yg kawen.
dalam setahun ni da 2 org. [ini kes kahwin sah ye, bukan kne tangkap basah ke ape]
bahagia. excited. serOnOk.

aku jeles! dOrang bertemu jOdoh cepat. hehehe.
jOdOh aku belum sampai lagi agaknya.
bOle x nak panggil jOdOh aku,
"jOdOh...Oh...jOdOh..mane kau ni?"
maen seru2 plak ahn. gelik jek..


indahnye weih. mahsyuk sangat.
tapi. kahwin bukan benda main2. benda tu benda siyes yg kite kena pikir.
benda yg efek mase depan. orang yg kita akan serahkan hati, jantung, buah pinggang, usus semua.
Oh. tidak2. kalau pikir2, aku memang x bersedia lagi untuk kahwin.
x cukup sifat2 sebagai isteri. kesian laki aku nanti.


tapi, still! keinginan tu ade dan x salah kan?
yeee..aku tak besalah langsung dalam hal ini.

2 comments :

  1. ye saya stuju x salah!!! keinginan tu wajib la ada.... hahahahaha....

    ReplyDelete
  2. hahahaha...kan3....wakakaka....
    tu impian sume pompuan kot....

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::