Tuesday, May 24

Praktikal yg sempOi .....

Erghhh!!!!!
Penat gila bila praktikal...!!!
tapi serius...setakat ni aku gembira sangat Praktikal kat YTL..
sume baik2...
nice dengan aku....sopan je...

semalam ade sorang student UTM baru masuk praktikal...
dari Fakulti Kimia..
ade gak geng...tapi department lain2...ape bole buat...


tadi pegi check batteri...
banyak gila...
esok sambung ag....aih...memang leceh jugak la...
tapi bnde baru memang best bile kite tau...

overall aku serOnOk la..
walaupun kne merantau naik motor hari2...
merempit dengan sekalian lori..
aku tengok lori2 da macam ulat gonggok da...
motor2 da macam semut...
aku kalo dok belakang lori memang kenyang la makan habuk...
mantap yOu....!
tapi slalu x kOse la aku tercangOk kat belakang lOri..ade chance aku kasi pOtOng!
sanggup ke korang telan habuk sampai masuk mata..pakej!

sO Oke...
hidup bujang ni memang lain sgt bile kat rumah..
rasa lagi independent...matured...berdikari sendiri..pandai2 la nak makan, basuh baju, kemas2...
sumenye kena tau...
merasa la aku dok umah sewa walopon x bayar sewa..hehehe...

sO chiaOOo!!! wish me luck for tomorow!

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::