Sunday, July 15

New Blog Skin. Aha!

Nice tak belog aku? saje buat perubahan. tatau nape tetibe tergerak nak edit belog. sbb dah usang sgt. phui!

sebenarnye aku bosan. lebeh kurg sesuai lah ayt "bosan" tuh. menganggur. hehehe.
ape lah nak jadi dengan mase depan aku. aku sniri xde plan. ade jugak aku sambung belajar ni kang. dah taktau cmne.

hurm. so life hari ini. xde ape2 interesting. aku bangun tido. puasa. vaccum karpet dlm umah ni. gulung2 pastu simpan. pegh. berat siot. then lepak2. kemas bilik. yeah. aku da tuka design bilik aku. bosan dengan design lama. ade je la aku ubah kedudukan katil, meja solek dlm bilik aku ni.
petang pulak kemas2 dlm kereta. vacuum habuk2 dlm kereta kasi clear.

lepas tu petang sikit aku bajet nak cuci kereta. last2 hujan pulak. so maknenye esok je la aku cuci. :) tak mo lah hantar kedai. dlu mase kat UTM aku hantar kedai sebab xde mase nak cuci. xde vacuum. leceh nak cuci kereta. kat rumah, kalau hantar kedai jugak. pegh. x mcm malas giler aku ni.

rambut dah makin panjang. naik rimas pun ade. ase mcm nak potong tapi nanti kompem menyesal. adoi. so dah kompius nak potong ke tak. kalau potong pon aku rase aku potOng sniri. xde maknenye pegi kedai. saving!




No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::