Sunday, July 15

Aku, Kau dan Dia. Love it!




hurm.. lagu ni sedap gila.. memule aku dgr kat astro.. lepas tu jatuh berguling sebab sedap..
OmaiGod...memang sedap..

So lepas tu aku mula la cari lagu ni kat Youtube. x puas lagi. aku cari cerita dia. superb. nak kata sedap gila tu, emm. boleh la kan. cuma sedih. cerita ni sedih. pelakon yg aku kenal remy ishak je dlm ni. yg lelain x kenal. tapi x perlu nak tgk filem pelakon glamer je la kan. yg x glamer pon ade bakat cume belum cukup mantap.

overall nice la. jalan cite dia terbaik jugak la. dia cm boleh di ingati lepas tengok. sedih. lepas tu layan lagu ni pulak. fuhhh. sadis!

sO korang nak tengok cerita dia? meh sini cite dia. ---> AKD.

enjOy! :)

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::