Sunday, July 15

HACKS. enjOy this MOvie!

Ouh ya. cerita ni aku tengok nanges golek2. aku tatau lah kenapa. huu. takleh terima. cerita ni sempoi tapi ade adegan tOuching. haih. sebab memule tu mcm hepi sesangat. tetibe sampai part sedih dia. nanges le pulak aku ni. bunguks la. xleh terima aku nanges tgk cerita ni. padehal cerita ni secara overall tipikal cerita melayu la. sume aku nampak bahase dia gune sempoi and jalan cerita dia ni macam normal dlm hidup. hahaha.

haih. korang enjoy la cerita ni. stakat nak hilangkan bosan. memang best la. sebab aku kebosanan dok umah. so aku feeling gegiler la. hahaha. malu siot. layan sorang2 takpe la. kalau tgk ngn orang xde kose nak nanges. tahan je la.

so enjoy here. HACKS!

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa