Thursday, July 12

Makcik .. Saye tak jual karipap...

Huh..... penat... (eceyh pade hal x penat sgt, aorta je lebeh)..
Mengemop hall... Owh demm.. hall besar sgt.. serius, aku ade rumah.. biar kecik2 pun takpe.. yang mengemas nye nanti aku..bukan laki aku.. nak mengemop ni aku ase, lambatnye nak habesssssss....
baru hall ngan dapur.. belum masuk ruang tv, dapur basah, bilik.. OMG... da la weyh.. serius rumah aku nanti biar le kecik tapi kemas.. nak besar2 balik umah mak..hahaha.. cucu nak main2 pun biar kat rumah atuk diorg, luas sikit...

aduii... lepas ni nak kene pegi kedai..beli timun.. beli laici tin tuh.. tu je kowt? emm.. nanti nak goreng karipap...hehehe.. nak tgk karipap aku kelim smlm?




hahaha.. comel tak? comel tak? ahaaa... ko hengat senang nak jadi kelim cmni.. take a yearsz....zzzzzzz.......zzzzzzz......... dlu siyes aku kelim huduh gila..mak aku pun bising..jahanam dia nye tepung aku asek prektis kelim je..karipap yg huduh2 tu aku la yg buat dulu...asal da goreng ni, nampak perbezaan karipap aku ngn karipap mak buat..hehehe..sekarang da mendapat pujian makcik2..Ohooo.. da pro..harus la..praktis make perfek la.. malas ngn tak je..nanti nk blaja kelim rapat2 lak...baru la smart...

addoii la... hari ni pon ase loser sebenarnye..pendek kate..duduk rumah memang susah nak hilangkan bayangan ayah...everytime kuar rumah..bile nak balik je..x leh terime la ayah xde kat umah da... langsung...ase nak menggile je kdg2 tu...tp aku ni ada agama.. mengucap je la...
aku sniri tak leh terime selame ni aku bawak kereta ayah...dlu ayah susah sgt nak bagi aku pakai kereta dia..aku pun takut nak mintak guna..emm..skang..mane2 aku pegi..kereta ayah yg aku pakai...xleh terima la.. ayah takde ni... cm nk biol.. ase cm ayah ade je tapi dah xnak layan kitorg... haihh... ase nak nanges sesuka hati pun ade... da gile aku ni agknye..aku pun takut aku da gile tapi aku x sedar... biar la org nak kate ape...tapi xde la sepanjang hari aku meroyan.. kdg2 je la..perasaan tu dtg...rase.. psiko.. sorg2..

da le..mls nk ckp panjang lebar..walopon da pnjang sebenarnye...Chiaooo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::