Tuesday, December 7

Okay! bOsan bukan selalu ahn?_**



Hari nie sepatutnye ikut achik [abang yg ke-3] aku pegi Terengganu...

Tetapi masalahnye aku baru sedar “DUIT AKU KERINGGGGG!!!”

Mungkinlah aku akan jalan2 kat Pasar Payang sambil nganga2~ dan bile Org nk prOmote barang kat aku mungkin aku kne ckp “ maaf lah kak, saye xde duit “ OH....!

Sangat sadis disitu...

Bile aku nak masuk jamban dan kne bayar 20 sen..mungkin aku kne pikir ..yelah..sebab da pOkai..

Sen terakhir mungkin aku da gune bershOopping...mungkin aku kne memerOt kat tandas PetrOnas..

Oh...aku da pikir sume itu..akhirnya..awl pagi tadi aku bangun dan sedar diri ini...bahawa aku...

HANYALAH INSAN YG X BERDUIT KINI....

Sungguh sadis kalau buat stOry nie...

Teringat saat indah aku dulu..saat duit aku menggunung dalam bank...

RM4ribu ++... Oh indahnye ketika banyak duit..sengsaranya ketika duit makin jauh dari ku...

Jadi aku dOk umah..kOnOn2 nak selesaikan LI aku...

Errkk??!!! Hari ni pulak la kedai sume tutup...aku nak print kertas tyme ni lah KEDAI NAK TUTUP!!

Pejabat pOs pOn??!!! UhUh??!!!

Ye lah...awal muharam la samdOl...! memang ar sume tutup! *&%$#@

Jadi baek aku duk uma...mengOogle2...cari kutu kuceng aku...mkn makanan kat umah...

Tgk tV, men game.... sungguh bOsan...

Tapi xper! Aku suke bOsan! Suke sangat! bOsan pOn suke aku... Oh....sungguh patut aku memanfaatkan saat bOsan aku nie... ini la saat yg paling aku suke..membOsankan diri di Umah dengan family..biar la x melancOng, biar la memerap je, biarla bOsan... tapi ini sudah cukup indah...

Ape yg aku nak cakap sebenanye dlm entri kali ini??

Xde ape pOn! Ahahahaha! Biar ah! Entri aku an! Ekekekeke~

AdiOOOOoos!!!!

1 comment:

  1. Eh.. Ada ke dwet RM1000? huhu..

    Nak dapat lebih kenalan blog?
    Naikkan trafik blog?
    Iklankan blog?
    Asrol Mania sediakan blog exchange
    Jom Sertai Saya Sayang Blog Saya

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa