Saturday, December 11

Mahu peGi Bercuti!!!






kOnOn2nye nanti, family saye ajak pegi bercuti kat sini?? menarik x??
errm..sekali tengok pOn menarik kan...


rumah atas air. bOleh tidO..
nak tau lebih lanjut kelik la blog nyer kat atas tuh ..

tido semalam RM100 untuk satu family nyer bilik...
n then mak saye ckp, kalau nak makan ketam ke, ape2 ke, boleh mintak dia belikan.
masak sendiri aww...
ketam pulak kadang2 tu sekilo RM8..murah taw x!! taw x!!!
waahh...kalau betul la nk pegi bercuti memang indah sangat nih...

tapi....lambat ag plannyer...
lepas christmas....aiyOoo...
sementara tu..
mari berOnggeng!!!!!

jadi hari ini akan pergi ke Mersing!!
serOnOk???
excited !!!

adiOOoos!!! =)

2 comments :

  1. oww..aku tak suke mkn ketam..susa tol nk dapat isik..asek kunyah jari2 die je..isi takde..haha
    so slmt becuti ye...belikn aku suvenier..

    ReplyDelete
  2. heh? sedap kOt....nikmat bile susah nak dpt isi dia...hahaha....
    lambat ag nak bercutinyer..ntah jadi ke tak tah nyer.. =P

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::