Monday, November 8

ade exam dan saya_**

aku baru je lepas bace satu citer pasal baju daging yg lady gaga pakai kat belOg org..besh la plak...
tp memang geli la kan....


aku baru je abeh 1 paper pagi tadi...
paper aper??? electronic system...
mencabar?? hell yeahhh!!!!!
coz aku tidO sejam je pagi tadi!!
tapi mmg smlm x rase cuak sgt la..
tah angin ape melanda badai hatiku...
sampai ku bole tenang je...
skali exam tadi, hamek ko!! menggelabah x igt rumus...
blank la pulak... =/

abeh exam aku sempat on9 then sembahyang...
pastu krOoooh...krOooohhh....! sampai kul 6!
dahsyat...dari kul 1...
bape jam tu?
terer x aku?
aku study kat bilik Vg..
Vg baru lepas sambut deepavali...

Happy Deepavali Vg!!!!!
lambat wish..sOrieee....

then td awekz aku pulak nk gi dinner ngan Tan Sri..
aku pon membosan kn diri di bilik,,,
kain baju belambak ag tuh nak basuh...
ade mcm aku kne sabar melayan baju2 aku tu nnt,.
niat hati konon nk basuh pas paper ni....ceeyyhhh~

ngantOoookk!!!!

mlm ni fafaw ajk rOnggeng..
arrghh..ade2 je la pau2 nie...

ade cadangan??
aku nie ape la nk jadi..bukak belOg pon da jarang...
adeyh..mls2.. =p

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa