Monday, September 5

I'm bLuE........

pernah dengar lagu ni? best kan? kalau aku dengar lagu ni, tau tak ape yang keluar dalam bayangan aku. zaman sekolah. tak tau kenapa.
kOrang pernah tak kalau dengar lagu-lagu lama, lepas tu ade kenangan yang tetibe je kOrang teringat. aku macam tu la. lepas tu hati tu rasa macam nak runtuh je. sebab rasa macam kembali kat zaman silam kejap. jasad tu macam dah tak pijak kat bumi. sampai macam tu sekali tau.serius.

enjOy this sOng =)



No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::