Monday, November 30

Pabila Larut Malam...aku? ✕_✕

skarang aku ngah busan2..duk lepak2 dalam bilik, on9, dgr mp3..aku mmg agak membosankan jugak kdg2 tu......td ade la kwn aku dtg pinjam komik..borak2 jap la ngan dia..tu pon xleh lame2 sbb de org tu jelesh... =P

erm...so...aku nk bebel ape kat cnie kn? ade topik x?
jap..aku ase ade kot..mase ngah buang air td ade terpikir....haa....
pasal kawan---
sensitip ni kalau ckp sal kawan..
hati kwn memang kene jage..lagipon mcm aku..aku suke kwn yg x suke mengapikan aku...
kalau aku gadoh, aku nk kawan yg leh cool down kn aku...
sumtimes, mmg ade..dlm2 ramai2 kwn kite tu, sume nye nk mengapikan kite bagi gadoh...
x bagos la mcm tu kn...mst la kite kene suruh kwn kite tu sabar..ye..aku tau..mase marah mmg susah nk sabar..aku ni kdg2 baran jugak..tp lame2 aku blaja..control marah tu...tapi take time la..kdg2 mase marah tu mmg rase nk buat mcm2..bnde2 bodow..ape sume tu yg x masok akal...
tapi mase marah tu igt la utk pikirkan kesan dr tindakan kite..perghh..horror...so, baik la kite sabar kn....tapi ade sesetengah perkara kite mmg kena amek tindakan...tgk tempat dan keadaan la kn.....so..
balik semule pade kwn ni kn....kdg2 kawan kite tengah marah, kite lagi suruh dia bantai musuh dia tuh...jgn la kalau boleyh kn...pk la effect dia...mmg la kite nk paham perasaan dia ngah marah..tp bukan api2 kn lagi k....kdg2 kwn2 yg bergadoh tp x baik2 semule sbb ade perkara mcm ni la...mmg sadis~


aku suke la lagu kizz me through the phone..sedaaap..ni tgh dengar la nie..repeat je kejenye....hehe..byk lagi lagu aku suke...tp aku jrg la dgr radio..lagu2 baru sbb mak ayah aku slalu bukak klasik nasional ngan sinar fm..mls la nak alih kn...kne sound nnt...so..ade ke sape2 nk suggest lagu2 baru yg besh2 skarang? kalau kat hostel pn aku jrg dgr lagu baru..kalau dgr pon amek dr che la..jiran seblah bilik aku...dia slalu mintak tolong aku downloadkn lagu...aku pon dgr la jugak... =P thankz che!


raye baru2 nie xde la meriah sgt...biase2 aje...aku pon xde la gi beraye mane2 pown..lepak umah je..bgun tdow pon tengah hari la..cm bese la rutin aku...bosan giler dok umah...shitah pon xde lak kat umah..dia ade program kat U dia...ajak aku kuar pas 9hb..haa...9hb tu besday aku erk..jgn x igt..wish2 la kalau igt erk..bg la aku terharu sket..da lame x sambut besday...tringat zmn dulu2 kat PASUM...geng2 aku wat suprise sambut besday aku..belikan mcD..terharu aku mase tu tp x reti nk express kn sgt la feeling time tu..terkejut kn...sweet nye mase tu...walaupon kat PASUM aku x ramai kwn, tp aku rase seronok ngan kwn2 aku yg ade tu..dan aku rase kwn2 lain pon rase yg same...best moment together~


dok umah aku buat ape je erk? men mesej ngah Hanis, on9, mkn, tdow, lepak2 bace komik2 aku, layan farmvill...kakak2 ipar aku nmpaknye mcm berminat ngan kebon aku..mak aku pon pelik aku layan mnde tu je...ade la jugak dia tgk2 kebon aku..hohoho...namenye pon aku dah xde keje..so, mnde ni la aku main...mmg masalah la kalau on9 ni..addicted...kalau kat U ni maunye aku x blaja...


erm..ape lagi aku nak bebel erk?
owHhooO...hari tu aku ade pegi KL..jumpe kwn2 aku mase kat PASUM...
tumpang bilik Hana kat UM..kolej 6...da la kene pakai scan kad matrik nak masok blok dia...perghh..ketat abess...mase tu aku, Hana, Mariah, Mira ngan Ezryn..lepak2 merayap kat Mid, Masjid India, Sogo..huhuhu..mmg sonok sgt la...Ijatz pon ade mase tu..mak ayam dan ank2 ayam..mmg dah lame x buat reunion...bayang r tdow sumbat ramai2 satu bilik...naseb baik mase tu budak2 medik UM ngah cuti sem (4 ari je doe cuti sem dorg, kesian gila), so, ramai la xde...x le rase segan menompang ramai2...hihihik...giler besh arh...
=)
tapi mase tuh aku mmg ngah kering ar, pokai, duit scholar dah abess...so, nk shopping sakan xde larh kn...limited...mmg aku jimat habess..aku sanggup turun pon sbb da lame plan nk jmpe..naseb baik ayh aku masokkn duit blnje...mmg kene hargai baik punyer arh kn...
ape2 pon geng2 PASUM aku terbaeekk...tp nmpaknye mase tu Shasha x dpt menyertai..ape citer tah dak sowg tu...sadiss~

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

so...dah abes bebel kot? pagi2 ni byk lak aku pikir..maklumlah..dunia dah terbalik kn....
=P
ChiaOOooo~




No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa