Saturday, November 14

Aku bErtuNanG...?? ♥♥♥

Hari nie aku baru balik dr Kajang...tmpat abg aku....
disebabkn beberape masalah yg timbul...so, aku dan family terpakse la ke sana membantu....
dan seperti biase....ianya masalah duit....agknye Tuhan mmg tengah uji kitorg la kowt sbb b4 nie x pernah la jugak aku and family aku bermasalah cmnie....

Kelmarin aku gi Kajang dlm kol 3 ptg kitowg bertolak...
on da way tu mmg hujan lebat jugak la....
sampai sane dah dkt2 maghrib lorh....
mak aku ade bawak bekal mknn...msk dr rumah....
so sampai sana boleh mkn.....

ape yg besh?
erm...aku pegi melawat umah kekasih aku....
masok meminang dia kat Bangi...jmpe mak ayh dia....
kih..kih..kih....
agk2 pinangan aku diterime ke?
aku gi umah Hanis lor....umah dia kat syeksen 7....mkn nasi kat umah dia...
lagi pon mak dia keje...ayh dia lak gi smayang Jumaat pastu gi umah nenek dia...
tggal la kitowg berdua je kat umah tu....ape je la yg kitorg wat....
ngan budak yg malas mandi tuh...
main PS2...layan intenet....tgk gambar2 lame dia....borak2...
tapi mcm x sangke jugak aku boleh pegi umah dia tu....rupe2nye dekat je umah dia ngan umah abg aku pon....aku dok umah dia pon x lame...ptg tu aku pon balik...tp sempat la aku bertunang ngan dia....
menjadikn status aku sekarang adelah tunang org....kan Hanis cayang~
wakakaka.....nisa..nnt jemput r dtg aku kawen nnt erk..... :P

pastu kat area tu jugak la aku de jmpe kete cm kete Nisa ni...myvi SE oren no plet JLL...
tp no x hengat la pulak ahn.....
aku ase Nisa kat umah tu ape la yg dia buat?
maklum la...org tengah dilamun chenta....susah nak kaco2 nie....

aku nk gak merayap2 cuti2 sekolah nie...tp kalo dah income pon xde...fulus pon kering....
poket berhabok...ape kes aku nk merayap?
sape nak tanggung...len r kalo aku ni tauke ayam ke ape....
ade plan mcm nk gi picnic ke...genting ke? ade cadangan?
aku sendiri x pasti ngan keadaan sekarang..boleyh ke aku gi.....aku pon mmg x pasti....

jadi sekarang aku pulang ke rumah...
aman rasenye dpt duk rumah....kucing aku pon dua hari ditinggalkan....
kesian dia......
nmpaknye..aku ade plan utk mengubahsuai bilik aku.....
da lame tinggalkan bilik aku nie....awl2 cuti ni la kene projek kemas bilik..

cHow~






No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa