Thursday, November 26

CeriTe Hari Rayer ✔

memang sudah lame aku x mengedit entri2 kat blog aku nie....
walaupon aku cuti..tp ntah la...agk bz la jugak skarang nih....ahakz....
xde la bz mane pon...saje je membizikn diri....

utk pengetahuan sape2 yg x tahu tu...esok adelah Hari Raye Korban....dimane binatang berkaki empat akan disembelih....
aku mmg xmkn daging korban ni...mase2 rayer ni mmg aku xmkn la daging yg org bagi hntr kat umah...bukan ape..aku x smpai ati sgt..sbb aku ni kesian kat lembu kene sembelih tu..so..aku xkn mkn la daging buat beberape hari....sengal jugak aku kn...nk wat cmne....tp bukan aku x mkn langsung la...
mak aku pon dah prepare nk masak esok..ade rendang, lontong, nasi himpit, kuah kacang..erm....
sedapnye biler pk2 kn.....aku nak mkn soto...tp nnt byk pulak la kn lauk2...so, kite postpone dlu soto tu...huhuhu~

sejak akhir2 nie aku rajin layan facebook..dah jarang sgt bukak friendster ngan tagged...aku tgk kwn2 aku yg lain pon dah mmg addicted to facebook la...sape2 ade fb add la aku yerk!

duduk umah ni...keje aku bangun lmbt je..mkn..tdo..haihhh! aku pon da pasan aku gemok sket da skarang....bile tah aku nk diet...hihihi....mls giler...cam ular sawa baru pas mkn cik bab utan....
melingkar je...keje malas...ape la nk jadi ngan anak Encik Esa ni erk....

x lame ag rezult nak kuar..da la mase besday aku pulak tuh!
giler sakan la kan......selamat menyambut hari jadi skali ngan sambut rezult sampah aku tu nk kuar....drop giler sem ni....mmg hancoss arh!


well....ape2 pon..esok raye..xmao mOody2.....jadi kepade semua kawan2....


....Selamat MenyamBut Hari Raye AidiLadHa....


No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa