Tuesday, November 10

AkU yg FruSt..dAmn ShiT~

nak story pasal aku?
ape je yer erk? aku da abeh final exam.....aku da ade kat rumah....
my home sweet home....jmpe mak ayah aku...kucing kesayangan aku crystal....
bilik aku, tilam aku dan pemandangan dr bilik aku....kdg2 aku x nk tdow sebab aku takot x bgn pagi nak tgk pemandangan pagi kat rumah aku....well, after jwb paper math eng ari tu...aku rase nak balik sgt2.....sebab sgt tension...and now....im home...bersyukur sgt2....

dlm bas..mase otw nak balik pahang....aku ade on9...cek rezult....well...
sgt terkejut la biler tgkBI aku dpt C+...bukan ape..
at least aku nk la B- or above...aku x penah ag pegang B- stakat nie...C+ apetah lagi...
agak mengechewakan la....kwn ku yg terer BI dpt band 5 for MUET pon got B+ utk BI...
so? no wonder la aku yg band 3 ni je pon leh cecah C+..tp its too cruel la...xkn xde timbang rase....
klas lain paling koman pon dpt B rite....pergghh......i hope my teacher will change up her mind...
consider la situasi aku kn....well...ngan rezult BI nie...aku mmg x dpt la dekan sem nie...sbb subjek lain pon aku da susah nk score...soo....wish a goodbye dean list....dpt 3 above pon aku da bersyukur.....sedeyh? ye..memang benar aku sedeyh....sakit hati....tertekan....silap2 sakit jiwa ade aku bakar fakulti kat UTM tu....sebab ape? sebab aku tertekan ngan rezult BI...leh pakai x alasan tu?
tp..no wonder jugak...sbb presentation aku terok kn...and aku ade kene aim coz slalu escaped kelas beliau....slalu skip kelas dia..tapi aku xde la smpai goyang2 kaki x buat keje a.k.a report writing tuh...cumer...dia a little bit kedekut ngan mrkah...and i dunno la beliau sedar or not...

so, aku pon tgk la citer korea utk tenangkan jiwe yg kacau...sakit hati + sakit kepale.....
kalau aku tau jd cmni aku drop je subjek ni awl2...or kalau aku tau jd cmni...aku amek seksyen BI yg lain....itu akn ubah banyak bnd....dengan keadaan yg lebih tenang utk belajar BI....

then.....aku dpt tau rezult signal....Alhamdulillah...dpt A...and aku ase ade rezult2 lain yg coming up next....so.....lantak la.....pointer aku da drop pon sbb BI tu....bnd2 minor pon aku x dpt score....mmg frust.....

ape2 pon....aku harap aku dpt ketenangan kat rumah.....myb kalau aku kat UTM..aku akn buat tindakan2 bodow....so....Alhamdulillah.....rumah aku byk bagi ketenangan....and....kepade kwn2 lain...yg frust mcm aku....life must go on....Dr Nasrul penah ckp...kalau xde gagal....asyik score je....bosan la kn...kene la ade dpt rendah skali skale....

im still not giving up....tapi x bermakne luke aku dah terubat....bnd2 yg cacat...biasenye aku xkn lupe.....
arioOoos......




No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa