Wednesday, September 9

¶ GedIk sAntai ¶

Kawan - Kawan ....
x lame lagi nak raye kn......bosan seyh.....bulan pose ni asyik tdow je....
mlm berjage...
da la berjage tu x wat ape2 pon.....dok merepek je pagi2....tiap2 hari aku sahur ngan kawan2 aku kat fakulti kitorg nyer kafe...
hehehe......
mmg best.....reramai mkn2 sambil borak2..bukan slalu nk mkn pepagi.....

baru2 nie kn aku perasan...
aku rapat ngan ramai org baru....kdg2 aku sedar.... kite x leh nilai org ikot ske2 aty je...
nmpak cm org tu menjengkelkan....tp kdg2 dia la yg tolong kite mase kite susah...dia la yg kite cari bile nk mintak tolong....kdg2 dia pon jujur...bg banyak bnd baik kat kite.....byk buat keje....walaupon kdg2 x thn ngan certain perangai dia...
x semestinye dia jahat.....

ade program kat kolej aku.....
ihram sempena ngan puase nie...
mcm2 program ade....
sile dtg la ye....
:)

aku ni sebenanye mls nk update blog aku nie....



hari tu aku dan kengkawan gi mkn kat luar (buke pose ea, bukan lunch)
tetibe nk mkn yg sedap2 sket......
order la sayor capcai, ikan siakap msk stim, telor dadar, sotong goreng tepong ngan tomyam...
perghh.....mmg sedap la.....mkn 5 org kat satu kedai kat tmn U nie...
kitorg mkn kat satu tmpt yg dia sediakan ni mcm best gak r...
bwh pondok yg dok bersila....ase cm ala2 kampong gitu.....
xde r mahal pon....dlm 70 sumthing jer....

b4 nie pon aku de kuar....tgk wayang....
citer final destination 4.....
mmg best..korg tgk la....citer tu ngeri r.....
da la aku tgk ngan 'balak' aku....
seb bek dia ade......
sebelom tu sempat agi karaoke layan 10 lagu..
haaa...
kering tekak...
sumbat 6 org kat dlm keta gi taman U...
happening gila!

:)

skunk nie ramai ea org main mercun....
da ase da semagat nak rayer tu....nnt rayer aku igt nak masak ketupat r...aku reti anyam ketupat..tp da x ingat sgt r ...kne ulangkaji smule...ngee~

baru2 nie gak kitorg ade buke pose ramai2 ngan dak2 kelas....
kat umh sorg kwn aku nie..umah dia kat tmn U nie jer.....
laki dan pompuan.....walaupon sebelom ni ade krisis ngan dak laki (sorg je pon)..nmpaknye skunk da ok da la.....dak laki pon skunk da bg respon yg baik...
da gentlemen....(x sume la) well...nmpaknye komunikasi kitorg da meningkat....
ape yg kitorg mkn?? ayam BBQ...lazat seyh~ nasi ayam......kuih muih....de yg bawak bubur lambuk.... dan mase tu mmg sedap lah...kenyang nye x yah ckp la...
aku ngan kawan2 sempat ag bermesra kat blek kwn aku nie pas maghrib...
ngee~
best2....







No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa