Tuesday, September 15

aKu bErmAdah ♂

Hidup ni satu perjudian...
sesuai ke ayt aku ni???


entahlah....aku pon x pasti....yg penting skarang aku ade sedikit perasaan kechewa...
kenape??
aku pon x pasti....

performance aku dlm study skunk lebih baik dr sem lepas....
munculnye dia mmg byk bantu aku belajar......
bermain, berchinte, belajar.......
well.....susah nk explain~
kite skip part nie okey..............

sedar2 je dah nak rayer....apekah?
aku pon x perasan.....sbb aku xde perasaan kot?
kdg2 aku rase seronok nak raye...tp bile pikirkan rayer...aku jadi sedeyh....
sebab? aku pon x pasti......

hidup memang satu perjudian.....
bile aku kate aku kalah berjudi sekarang...
korg percaye x???
rase miskin ngan hidup nie.....
tp still aku bersyukur....
aku kaye ngan kasih sayang family aku......
satu2nye perjudian yg aku masih belum lepaskan......


::CoRetAn HaTi::

hati aku pedih : aku x pasti

hati aku kechewa : masih kurang pasti

sendi aku lemah : biarkan...

jiwa aku gundah : kenape?

jiwa aku kacau : apekah sebabnye?

darah aku mengalir : masih lagi kalau tidak aku mati

fikiranku masih waras : aku pasti

jantungku masih berdegup : tentulah


tapi ini semua bukan lagi utk si dia~






No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa