Saturday, June 20

SePeT~

korang penah x tgk cite sepEt ngan Gubra....
aku penah....
aku suke tgk syarifah amani dlm cite tuh....
bukan tu je..
aku suke sgt tgk baju kurung yg dia pakai dlm cite tuh....
jadi,...
aku pon cari la baju cmtuh kat kedai baju...

ari tuh aku n family pegi la Segamat cari baju raye..
pegi la Jakel yg glamer ngn kain2 baju yg berkoyan-koyan tuh...
mcm2 ade...
(kalo xde malu la pulak, masok tv tuh promote kedai dia)
so..
kompemlah ade kain yg aku nk cari tuh..
yee....
ianya adelah::
kain cotton....
aku ingat murah la jugak..
aduyyyyyaaiiiiiii.........
skali tgk yg mcm dlm cite sepet punye tuh..
harge dia ratus2...
pening jap...
tawar2 dpt lah harge rm90 sepasang..
aku pon tibai 2 pasang..
ni kire 1st tyme aku beli baju raye pakai duit sniri n aku pilih sniri..
b4 ni mak aku yg belikan n pakai duit ayh aku...
tao2 aku tyme raye aku pakai je baju yg ade....
hahaha....
sonok2...
x sabar nk buat baju raye tahun nie...
tudung x cari lagi...
aku nk tudung warne putih bunge2 pink..
sebab kain yg aku beli tu dua2 pink..
(x sengaja)
aku igt nk warne biru tp mak aku berkenan yg pink dr yg biru tu...
abeh lah duit aku beli baju raye...
padehal aku tgk corak dia cm kain langsir ngan alas meja...
lawak2..
tp aku suke jenis kain dia.....
ape2 pon x sabow nak rayeeee!!!!






Hi5 Emoticon

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::