Sunday, June 21

MaSaLaH kEwAngAn

aku je ke or org len pon ade masalah yg same....???
kat sini aku bukan maksudkan aku sorg jer lah..
means, da whole family aku pon ngah krisis ngn duit....
duit..duit...duit.....!!!!!
all about money......

Hi5 Emoticon

kalau taik idong tu korek2 boleyh bertukar jd duit, agaknye hari2 manusia korek idong tanpe henti kan...
skunk nie memang agk terdesak la family aku nak cari duit...
abes semua duit2 simpanan..saham2 kne kitai....
semuanya duit......
duit aku pon brapelah sgt nk tolong dorg..
tp tetap tolong slagi ade.......
sometimes aku de jugak lah pikir....
'kalaulah aku kaye....aku nak tolong family aku'
tapi aku bersyukur lah ngan keadaan sekarang...
still boleh hidup dan boleyh lagi nk mkn..
ade lagi org yg lagi melarat dr aku.....
cume manusia nie biaselah..
mane lah puas hati ngn ape yg ade.......

kwn2 mak aku pon ade masalah yg same.....
siap kwn kpd kwn mak aku smpai meninggal kne blasah ngan along(identiti dirahsiakan)
nak pakai duit punye pasal...
memang sadissss......

kalao nk pakai ratus2 xper lah jugak kn...
nie nk gune ribu2....
waaaaaa~
bayang arh......

bile suatu mase nnt....
kalau lah ditakdirkan aku senang dr hidup aku sekarang....
aku mungkin akan spend beberape saat dan igt balik kesusahan waktu sekarang....

Hi5 Emoticon

Hi5 Emoticon

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa