Monday, September 6

Saye dan Sebuah Kejadian_**

_Saye dan Life_

Name saye Farahin....saye budak Karen [Elektrik]. pade bulan POse yg lalu, saya dan kawan2 kelas telah membuat jamuan batal pOse di jOhOr...hOhohO...caye r...keadaan sangat tidak terkawal kalau kami ada di tempat kejadian..mungkin perlu ade pasukan RELA yg jage kami..

AJK2 tertinggi mengaturkan prOgram ini adelah pelajar2 S23 yg memang ade semangat assabiyah yg kuat...sape yg pegi prOgram ni kalau nk diet, aih..batalkan je la niat anda..makanan dia SEDAP dan BANYAK!!

anda bayar RM24 dan makan la sampai berak 24 kali pOn bOle..ad ubi rebus, rOti jala, western, chinese, nasi beriyani, kambeng panggang, ayam bakar, lauk berpuluh jenis, dessert, air kat 10 jenis..........................errr....
aku kne ckp lagi ke ape lagi yg ade?? x perlu kn..yg penting, kOrg xkn sempat mkn semua sebab terlalu banyak dan SANGAT BERBALOI.

jadi ini adelah gambar di tempat kejadian di mana manusia2 ini mengganaz!



maap la x pandang...mase ni sgt bz ye mencekik...

ini saye...itu sha..kami suke pOsing tapi maap, kami tidak berminat menjadi mOdel kamu..

inilah tempat kejadian!!!!!

OhOh!! sangat suke pOse aneh2!

inilah budak karen!! yg kOnOn skema tuh ehk?? tidak!!!

sebelum perjalanan utk membOncetkan diri...


hah...gamba ni hampir setiap Org pon wajib ade.da mcm nk buat gamba pasport da...berebut kat pOkOk ni..mentang2 dia ade lampu lip lap....[mase ni kaber perOt weh]


ni memang satu geng yg pantang nampak kamera....

mase ni agak lengang..myb sebab ade sesi gamba kat bhgn lain lak...

hah..kOrg kalau ade kat tempat kejadian..kOmpem mengucap tgk perangai kami!!

ini alia..dia banyak membantu aku dalam assigment dan macam2 lagi..hehehe!

ni shakira..haa!! ni gamba pasport tuh~

ni azpa..beliau adelah ketua unit hadiah untuk kOnvO UTM 45..[perlu ckp ke?]

ni Farahin..Farahin ni....aku la kOt??

itu Sha dan SazamOn [Syaza] syaza antara AJK tertinggi majlis buke yg gempaq ini!!

hOh..mase ni Nisa tetibe interprem dengan kelajuan maksimum..

mase nie berkumpul nak begambar..haih~ memang gile gamba..siap ade Org meja seblah tu sOund2 kitOrg..jeles r tuh!!!

heee~ yg ini memang berebut la bergambar..aslnye 2 Org je..skali..nmpk cm bape Org?? [time ni aku tahan napas]

muke nampak cOoL je kn? padehal baru lepas kejOr kamera!!

ahah~ ini adelah kesengalan budak2 karen yg tidak dapat dibendung..kes ini nampaknye makin menular..sila abaikan...

ini Pain..beliau sangat hijau~

tgk pain yg Hijau...seblah Pain adelah Teh, dia hOt..dan seblah Teh adelah Nadia..dia demam...

ni hampir semua ade dlm gambar...yg pakai Outer belang2 tu adelah ex rumet ku..dia adelah antara yg gile gambOr cm aku..sangat jeles bile gambar aku byk..

budak dua Org ni besfren..asek berkepit..tp kalO jumpe je, ade je bnde nk gadO..tapi muke dia 2 Org gak yg nmpak samer2..aih~

ni awek2 ni...yg tengah tu je single ag..hOhOhO~ yg waner ijau tu ala2 player sket..hOhOhO..gurau je Pain~





gambar2 ni tak sampai separuh pOn total2 gambar2 kami..hanye dlm 1/4 je..jumlah gambar kami ade la dlm 200++ kOt..
memang xkan dapat letak semua la..penat aku...mahu melihat lebih lanjut?? lihat di sini dan sini2.. itupun kalau bOle bukak la..hAhAhA! kejam ke? tak lah kn??...

mase kejadian ini..banyak mata2 yg melihat gelagat kami dan ade la mulut2 berbau makanan yg mengata kami..sO.ade aku kesah??? kitOrang sembahyang Maghrib tau!! tetibe je ehk..biar la..

ade gak yg jelesh tgk kitOrg hepi..ade yg gelak je..makcik pakcik tu sengih2 je bile tgk kitOrg cm nak gile time bergambar..ahah! maap la pakcik makcik..anak2 mude zaman skarang mmg EKSTREM sket..

sO..ini saje utk tatapan..
ChiaOoo!!

entri kali ni panjang plOp..hOhOhO!

p/s: life with frenz mmg xkan same if life withOut frenz

7 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::