Thursday, September 16

Raya bersama extra family_**




chumell x??? ni la anak2 buah aku...
yg sepasang warna tu adek beradik...
ni anak2 samseng2 ni...sO..paham2 la kOndisinyer..
sume cm mafia...x larat aku nak layan...
tgk bapak la kan...
[bapak dia sendiri pOn dah ngaku samseng, x leh watpe la]




yg kiri blue kaler :- tu ank2 abg aku yg 2nd
yg kanan purple2 tuh :- tu ank abg aku yg ke-3

muke cm suci je sume time begambar~

wat der????-

ni my auntie kesayangan.... single lagi nih...

yer..mereka lagi...hahahaha!

ni la keluarga asas saye..... mak, ayah, alOng, angah, achik..dan aku! haih..abg2 aku sebelom dan selepas kawen mmg berbeza betOl..

yg tengah2 tu anak spupu aku...chumell kn??? degil juge...

my mOm!!!! miahahaha~anak mak

ni selenga sket..bukan..selenge banyak....xde keje kn....??

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::