Thursday, September 2

aku + tekanan = ______**


aku tensen? kenape aku nak tensen? sal lak? ade sebab ke???
sebab semua Org dah balik cuti raya!!!!!!!!
aku lak dOk menepek kat UTM ni ngn Fieza..
mlm ni sunyi ah...aras kOsOng...
lantak ler.....esOk aku balik jugak...
nyesal nak mampOs aku amek bas petang...patOtnye aku amek bas kul 11 pagi je...
bilek aku punya lah bersepah...
dah macam ternak kambeng dalam bilik...

semalam makan ayam penyet dgn kawan2...
aih...rase nk mkn ayam penyet lagi je hari nie...
dah memekak2 kat kedai Pinang tuh, sambung memekak lak kat Bazar Pandan...
perghhh...mmg tip tOp..ramai gila Org..
ade kO pikir bapak2 kendOng anak sampai dh membuta ank dia kepale senget2...
kesian giler...pastu jalan jam macam semua Org cirit birit nak berebut jamban...
jgn kO pikir la nk jalan lawan arus, mcm nk kene pijak lak kn..

pastu ade pakcik jual krim ni...
siyes..sebijik muke same cm En. Ishak [maap En Ishak, bukan kutuk eh]
dia prOmOt baek punye cm En Ishak..gaye pOn mmg bOleh bagi full marks..
aghh...mmg same la..tatau na ckp cmne da nie...x caye tanye la azpa...
dia kn dsiap bungkus krim tu nk suh aku beli...maap la..aku mmg ade RM30 je dlm pOket mase tu..
kne berjimat...

aku beli mercun + batal kekabu..
nmpak x tujuan aku beli tu?? cm xde sebab kn? tetibe je..
padehal bantal aku elOk bacin blambak kat umah ngan kat hOstel..
Org tamak mmg cmtu..agpOn jakun kn..x slalu jmpe Org jual bantal kekabu...

ade satu jaket tuh. peh..aku ckp mmg cun la...hOhOhO...
kain baldu..walOpOn dia cm ala2 secOndhand je [tp bukan la].
myb sbb berhabuk dOk kat bazar kn...RM30+ je..
knape la pOket aku ade RM30 je time tuh..
[padehal jaket gOogle kat uma x penah pakai pOn]
tOya betOl la..mmg tamaOn!
agknye kalO aku ni dihantar ke gurun bersama kambeng2 gurun tu, maO mulut aku 24 jam membebel...baru aku rase....
dah2.stOp. [sedeyh tringat jaket yg x dpt beli tu]

baju kat ctu mmg lawa2 la..tp
prOblem : xde tempat test baju.. ape Org panggil tu? fitting rOom..igt dah..
kang aku beli, terbuncit lak perOt aku terkeluOr, ketiak ketat lah, lengan x muat lah, nmpak bOntOt lah..x kOse lah aku nk bising2 kalO terjadi masalah begini..u kOse ke nk dgr i mencarOt kat cni..x ahn?

skarang?
aku pOnteng kelas pagi td.
ahh..rase berdOse pade En Camallil..
maap En Camallil!!!!!!
len kali saye datang kelas Sir!!
Maap!!! wHuuu...ni sume gara2 mamai2 , aku siap mintak Alia hantarkan assingment..
kuang ajo betOl aku neyh..pemalas...
seb bek mereka, [mereka merujuk pade Alia dan Fieza], baik hati amekkn test aku...
waa..x sangke gak..sbb aku rase cm bOdOw2 je test aku..naseb bek Ok la jugak..
Syukur Alhamdulillah.........................

layan lagu raye depan lappy...
lagi x saba nak balik umah..demm!!!
aku nak streamyx kat umah aku!! nk jmpe kuceng aku,. mak ayh..mknn!!!!!
whaaaahhh!!! rinduu....kangen bangat neyh!!!!!
dah panjang lak aku taip...semangat giler makcik ni...
Okeh..ptg ni ade keje..
ChiaOoo~


1 comment :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::