Thursday, October 22

...StUdy WeeK yg StreSS...

....Assalammualaikum...
mggu depan da nak final exam.....
hurmmm.......apekah aku dah ready? soklan yg senang kalo kuar exam nie....
mesty ar belom kn......da namenyer pon aku kuar merayap..
dok bilik membongkang je tdow......berborak,.....stady ke mane.....buku ke mane....

skali td aku gi tgk markah utk test 2 aku..subjek device.....
haaa...amek ko....x sampai separoh pon...bijak kn aku......
kalau da stdy pon x bape nak betol...mcm mne r aku nk jawab test.....
seb baek test 1 aku leh back up ag..kalau x aku ase aku da terjun bgnn kat FKE tu td da....
so..carrymark aku masih ok sbb xde la hancoOr gila kn....cumer sepatotnye aku leh dpt lebih lagi kalau aku betol2 wat test 2 ari tuh....dan aku rase kechewa jugak la ngn diri sendiri....
mmg dah terang ag berspotlight kn salah aku....

aku down? ye..mmg aku down....ase aku da jd makin bodow...kalau stdy pon mcm xde efek je ag pasnih.....kalau ikot cm nk pasrah je utk final ni...
tp....diri aku x benarkan jugak.....apesal tah...padehal aku mmg ase frust..down...kechewa...sedeyh....berbagai perasaan semua....
jd..aku stdy la jugak sikit2......walaupon xde la paham sgt......tp ade usaha la jugak.....
mungkin aku ade ag kewarasan kowt? ntah la...tu aku sendiri x pasti..sbb kadang2 manusia ni x paham diri sendiri jugak.....
ape2 pon...aku ase bersyukur ngan ap yg ader..sbb aku yakin...Allah Maha Adil....walaupon iman aku ni x kuat maner.....aku cuber la yg terbaik...juz...kdg2 tu dtg biol dan sengal aku...mmg aku mls nk stdy..x sentuh buku...
bace 10x pon x masok2 dlm pale otak nie......
jadi...doakan utk aku 4 dis Final.....walaupon aku x target tggi utk kali nie..tp aku masih perlu belajar.......

aku jugak doakan kepade semua kwn2 aku supaye same2 dpt jwb final....x kesah la kepade yg membenci aku....yg aku benci pon.....semua aku doakan berjaye....sebab seronok kalau same2 kongsi kejayaan.....xde sdeyh2.....xde gadoh2....
dan kite semua belajar utk berjaye...masing2 ade tujuan dan matlamat sendiri...

ChaLLoOOooo~
..Wassalam..




No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa