Saturday, October 3

AftEr tEst~

hari nie.....percaye atau tidak....aku tidow je sepanjang hari......ngantok sgt kot.....
(padehal aku xde r stady utk test math beria sgt)

aku tgh konpius nie.....aku betol2 risau kalau aku dah x suke laki lagi....cmner ea nk buat??
biler la aku nak jmpe laki yg betol2 aku suke..dulu aku suke laki, dia x suke aku lak....
skang, laki yg suke aku lak aku xde perasaan....cmner la nie......

mlm td kn aku ade kate aku gi tgk wayang.....cite seks ganaz.....hahakz....mmg poyo arh.....
da la ade Encik S kesayangan Cik N ader..dia la yg bertanggungjawab membawa ank2 nye kuar jejalan enjoy pas test....mmg best...naek kete Encik S reramai...cm nk pecah...gi karaoke b4 tgk wayang....hihihihi~ enjoy abeh arh....
balik dr wayang aku mmg ngantok gak r...aku on9 la kejap...check pe2 yg patot....
rOmate aku dah tdow pon mase tuh....pastu aku pon blah tdo bilik kwn aku...
rOmate aku sket punyer gabra aku hilang biler bangon pagi....Cik N la yg citer...abeh dia tanyer org, aku gi maner....sebab aku kunci pintu mase aku kuar tuh....haihhh~ mmg kelakar jugak rOmate aku nie...cm cOmeL pon ader..

sO...pas tdow sepanjang hari nie mcm aku da x tdo mlm ni....giler arh...xkn nk tdow je kn.....
adekah aku akn stady? tu aku x pasti....tp hati aku yg bermasalah b4 nie nmpaknye dah ok....
just, aku rase akn bermasalah ag nnt....biler tu ntah la kn...aku pon x tahu.....tgk je la mooD aku dlm entri2 yg akn ade pas nie....
yg sure nyer....skarang mOod aku Okey.....bahagia...heppy....indah jer....cm ade bunge2.....hahahakz~

daa....chow~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::