CheNta HaTi..?

________________________________________________________________

di saat nie...aku sorg2 dlm bilik....romate aku da balik umah....kawan2 aku yg lain? hadoyaiiii....semua kuar date....aku lak? sob3x..... sape la nk ajk aku kuar date....sedeyh kn....
tu la pasal....ade balak jauh susah..balak dekat pon byk masalah....xde balak bosan lak....
kesimpulannyer? anda pikir la kn....saye pon da malas nk pikir da....

________________________________________________________________

pernah ke aku jatOh cHenta?
aku sniri pn x tau...korang mesty ar lagi x tau kn....jd aku pon x rase nk amek tau lagi dah....
kadang2 tu aku de pikir gak...
ngan sape la aku jatoH chenta nnt...
cmner la rupe jodoh aku...ade ke jodoh utk aku?...cm nk wat solat sunat lak kn....nk tau sape jodoh aku.....x mcm gersang lak kalau aku wat cmtu nnt....umo baru 20....da nk pikir kawen......
tapi ramai je ahn kawan2 aku yg da kawen.....dan sebab pikir sal bnd tu la aku de terpikir da mls nk blaja...nk kawen jer....tggu jer org masok meminang aku....tp kalau yg masok meminang aku tu dah keje..gaji besor len citer ar....ntah2 xde sape nak kat aku....kalau ade pon mat gian jer la kot?....hahaha...jadi nampak nyer mungkin sebab aku pikir cmnie la aku masih lagi belajar sampai skarang.....


sebenarnye aku baru je lepas skodeng kwn2 aku kuar date....
hari nie.....Cik H ngan Cik C kuar date...masing2 ngan senior mereka.....huhuhuhu~
lawak pon ade gak....Cik N pulak nampaknye sedang bahagie di umah sebab baru dapat balak smalam....dilamar di tepi pantai....abeh macho2 Cik N yg ader.....klakar jugak...tp standard ar tuh kn....macho2 pon caer jugak kn Cik N kn...lalala~
ah... aku pulak tetibe mcm nk cari balak jugak....leh ajk aku kuar date...
tp aku xmo la pakai amek je sape2 jd balak aku....aku nk yg serasi ngan aku...yg paham aku.....
cm kwn2 aku nie sumer kate diorg selesa jer ngan balak2 diorg nie.....hadoiiii~
susah jugak la jd aku nie kn....muahahaha~

org yg aku suke x suke kat aku....org yg aku x suke pon x suke gak kt aku....
so....mcm maner???....
nak soh aku wat diskaun kot baru de org lamar aku...lalala~
igt aku nie jusco sale ke pe....

so....utk entri kali ni xde specification ape2 yg aku nk wat....juz nak ngarot2...bebel2.....
mungkin sebab aku masih lagi belom ade moOd utk study dan aku sebenarnye sedang BOsan......!

ChiAoOOooo~

_________________________________________________________________







3 komentar:

  1. mmg masaelah tol ko neh eh...haha... try cari balak kat google...xde x???
    haha

    ReplyDelete
  2. jgn riso ain... jodoh tetap ade... xpe, kite same2 lone ranger.. hehe (diyana INTEP 05-06)

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::