Monday, October 5

♫ mUziK hAri iNi~

........selamat datang ke blog Cik Mangkok......
hihihi~ aku x tak tau ape nak tulis sebenarnye....tapi aku citer la ape2 jer erk.....

UrRrm.....~ aku ade masalah jugak b4 nie ngan kawan2 aku...masalah aku x beso sgt....
tp erm.....aku xnk plak ade yg x puas hati, gadoh2...tuduh aku sombong kan....jadi....
ape2 pon, kire 0-0 la kn.....aku mintak maap dan aku maapkan korg~ amacam?
sebab aku xde nak cari pasal kalau org x stat cari pasal ngan aku dulu....
tp nk suruh aku baik2 cm dulu tu xder r plak kn....
sebab aku mcm ade dah tawar hati jugaklah....tp bukanlah niat aku nk gadoh teros....
juz bukan mcm dulu......masih berkawan yg bukan mcm dulu lagi......
tapi bukan jugak bergadoh....sebab aku rase nie salah aku sendiri....bukan salah mereka....
aku mintak maap...sebab ego aku tggi sket...dan aku dah x layak lagi berlagak mcm aku ramai kawan...aku terime je sape2 yg nk berkawan ngan aku..dan aku cube hargai sape2 yg masih berkawan ngan aku.....terime aku seadenye.....terime kaseh....
tp kalau x boleh terime aku yg mcm nie, tu bukan aku punye pasal ea....
tu dah tahap korang nyer pasal.....sebab aku xder nak ikot ckp org...kene pijak suke2 hati...dan korg plak nnt ingat aku baik sgt, amek kesempatan pulak....
aku buat baik ngan org kalau org buat baik ngan aku je...yg lain tu dah lain cerita la kn....
jadi, kesimpulannyer, terime kasih dan maapkan aku~


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Next, pade malam selepas test, aku ade ckp yg aku lepak kat bilik kwn aku...kawan yg mane? my sweetheart arh kn.....Cik Nur Hanis Rosli (saje letak name penoh) .... pastuh, da next day nyer, dia plak lepak satu hari kat bilik aku.....menjadikan dah 2 hari aku x belajar....dan hari nie plak, aku memang x belajar sebab tetibe aku addicted balik nak main poker....abg aku ar nie yg ajar....da gian....hari tu duit aku dah habeh, skali tetibe aku check balik chips aku de $32,000, wah...meriah arh aku kn....nk habehkn duit2 yg ader....huUuuuHuhu~
saper2 yg main poker meh r join....kalau nk bg chips kat aku pon bleyh jugak....aku dengan tangan terbuke menerimenyer......spupu aku main bnd alah nie smpai habeh duit....bukan duit olok2 tauh, duit ringgit malaysia....RM3000....gila kentang sioOOt~ aku xde r smpai cmtu lak kn.....
mati aku kene ganyang ngan mak aku.....hik3x...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Test seterusnyer adelah pade hari khamis iaitu signal....subjek yg aku memang x gemar sgt....sbb? aku x paham...dan? aku mmg x minat nk paham....jadi? nmpaknye cmner aku stady? mcm ni lah...ngadap blog dan poker2 ku....
aku pon xde motif sgt wat blog nih....tp sajer....sbb aku ske luahkan tp bukan sume aku luahkn....
ade batas yerp.....kalau tidak, xde la wujud perkataan yg namenyer...rahsia.....

Nih, aku x puas hati sebenarnye.....aku dok tggu markah math kejut Cik H tapi dia da dpt, dia sket nye kedekot nk bagitau, aku ase nak sekeh2 je pale dia.....da la kecik....siap gadoh lak ngan Cik N....sorg ckp yg tu lembik, sorg ag ckp yg tu pondan...
Haaaa....da kene sgt ar tuh lembik ngan pondan~
masalahnyer, dia tau markah math aku....aku x tau dia nyer, mane aci beb....EeeEEEeeeee!
kalau ko bace entri ni Hanis, aku nk tntut markah ko nnt...aku ckp aku nak, aku nak jugak! Ko pon da janji kn....nk bgtau after final...sile tunaikan, harap maklum~

Pade mlm td...sedang aku membelek buku signal..menimbulkan minat2 utk stady signal..tetibe roOmate aku telah menunjukkn aku satu bnd asing yg dinamakan LIPAS.....itu bermakne aku perlu takot ngan bnd tu sebab dah name bnd tu pon lipas....aku bukan takot ar kn...aku x suke je sebab lipas nie gelabah sket....biler aku ketok bilik seblah, dah tdow...yg laen2 pon...yg wujud kat dunia nyata mase tu juz Cik N dan Cik Y...aku pon slumbernye mintak tolong dorg...
(rOmate aku pon bukan leh harap, penakot gak)
Cik N ngan machonyer telah membelasah lipas itu ngan sekali libas jer menggunakan penutup kalkulator aku....dan aku, menarik nafas lega apebila melihat mayat lipas tersebut......
yg penting lipas tu da mati....
Pelik, pas Hanis balik je ade lak lipas tu muncul...konpius lah~

p/s: I lOve U~

So, entri kali nie, tu je kot citer yg dpt aku ade kan...ape2hal,
aku inform lagi dlm mase terdekat nie....
ChiAoOOo~




No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa