Tuesday, January 4

This daMn gUy!! WANTED in UTM!!! S**t _**



Oh..sungguh tapir U knoe..

Bila lelaki psycO masOk blOk gurl..cam harem!!!

Memang ase nak sumpah je beliau jadi peti ais free kat aras aku!

Budus! Xde aktiviti paranormal lain ke? Hidup dia stalk hidup org lain.aku syak tu je la pOn keje yg dia prO..damn shit la laki tu..bak kate fafaw “syaitOooooOooooonnnnnnnnnn”....

The problem is [oh..aku speaking la pulak] ... that mamat is not hemsem..next nye..dia nie penah masOk belOk gurl kat kOlej aku, setaoN or 2 taOn lepas dan dia ‘rubber’ pOmpuan! What the? Oh nO! Plus, dia curik pulOk henpon mahal dan dOmpet ala2 gucci kat bilik lain?! Setan gileeeeee!!!!

Mamat tu di syaki mamat yg sama memasuki blOk gadis recently..

Dia dikatakan mempunyai muka ala2 chinese lOok [gorgeOus? Gi mampOs la!]..aku emO gila nie..

Badan ala2 suam sedap dan kemungkinan gempal..dia bOle duk kat jamban ladies tu tggu mangsa agaknye..then bila akak nie nampak and sOund dia, dia bOle blah dengan cukup selamber yg mampu membuat anda terbakar dengan keselamberan nye itu..

Oh..bOdOw nye mamat..anda x sekOlahkah? Kawasan asrama perempuan dilarang masOk..taw x!!!

Mamat tu dulu mase wat keje2 haram cmni dikatakan selekeh dan baru2 ini telah transfOrm rupanya menjadi smart sket.. [dia agaknye perasan yg pompuan x suka dia sbb dia selekeh, padehal dia tu giler!!!] kewarganegaraan dia juga belOm dikenalpasti..

Aku bukanlah taw sangat citer nye..mase buat repOt kerosakan kat pejabat kOlej, akak ni pOn tengah buat repOt pasal kes ni..kOlej aku ni mmg agk feymes kalO bab laki stalk2 hidup kaum hawa ni..gersang ke ape tah! Dah gatal sangat kawin la mamat hell!!!

oH!!! Sangat bOdow la itu mamat! Tak tahan aku..rase nak sumpah2!! Jadi emas pOn bagos jugak..pakcik kayO...hahahaha!

Nak sula je dia 4 kaki..... kalau aku la yg berada di tempat kejadian...aku pOn tataw ape tindakan yg aku nak buat..aku jerit kOt??!! X pOn mintak tOlOng laki2 kat belOk seblah aku nie...mane taw dorg jadi herO selamatkan aku ke?? [dah perasan pulak perempuan emO ni]

The unexpected stranger is unknown if dia ni student ataupOn pekerja UTM ataupon alien yg sesat di bumi ini...

sO....damn u la mamat!!! Jangan kacau pOmpuan UTM bOle x?!!! Cari la pelacOr chicken kat luar tu..belambak!!!! chicken shit!!!! blOody idioT la lu!!!

__________________________________________________________________



:: Dah hampir jam 2 pulak...

x sedar...i need tO sleep u knoe... esOk pepagi i semangat nak pegi buat kad matrik baru UTM..untuk bebudak FKE punye turn esOk taw...i nak bangun awal mekap2..

duit dah pOkai!! sengkek gila nih!! bilakah JPA nak kasi duit?? JPA oh sayang!!!

sO...Okay!! aku dOa2 la mamat yg wanted tu tertangkap!!! hOh!!! nyte2 sayang semua!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa