Wednesday, December 2

Hari ni aku punye ✖

name aku ain..aku suke bangun lambat..dan aku suka tdow lame2...contohnye hari ni aku dah tdow 13 jam...aku pon x tau la cmne..aku lom layak la nk kawen lagi ni..masak pon x reti..rentong je...adoyh la...camner...ape citer cmni kengkawan...

tapi hari ni aku ade mop dapur..mop bilik aku...haa...xde la malas sgt aku ni kan..laen la kalo aku membuta pastu xde hasil..hahaha...giler arh...mmg kne maki hidop2 ngan mak aku...pemalas Gred A..x tahan aku la..aku ade kemas2 bilik aku..tukar cadar..basuh baju..lipat kain...rajen jugak kn aku...tapi tetap x leh kawen ag...lom ade sijik kelulusan dri parents aku...jgn harap le aku nk kawen slagi x pegang degree...giler kene blasah ngan abg2 kesayangan aku nnti...terbaeeekkkk!

aku ade hobi mase cuti ni..tgk citer jepun..pastu aku suke tido..online...tp ym x bukak la..sori la geng...malas seyh...nak tgk wayang? ko tau je la ape yg ade kat Muadzam Shah ni..MRSM, UNITEN, Sekolah Teknik, sekolah je da ade5, 6 bijik..KFC pon xde..mcD ape ar lagi...supermarket? ko tau Tunas Manja? haa..tu mmg dah hebat sgt dah kat Muadzam ni..cni pon ramai orang asli..aku suke kalau beli ubi kat diorang..murah2..huuuu~ sedapnye..nak mkn ubi..ubi..ubiiiii....aku nak ubi kayuuu~ sape nk bgi aku ubi kayu.~~~~

k arh..gua nak chiaoO..ari ni penat sket arh...saket pinggang..mop dapur..dah ar dapur aku besor..kalau kecik xpe arh..hari2 aku mop pon xper...naseb baik kat ruang tamu abg aku dah mop kelmarin..rajen abg sulong aku tu...
ariOos...brambOos~




No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::