Friday, July 3

neXt Sadis stOrY

hurmm::::::
nampaknye kak N belum lagi boleh nk dptkan insurannye...
sebab memang lah de masalah..
bile name kite dah di blacklist kan kat bank...
duit yg kite nk dpt nmpaknye akn hang lah slagi name x clean...
....
_____________________________________________
org bank pon membuat perjanjian..
name kak N akn dibersihkan sementara aslkan dpt bayar (jumlah x pasti)..
(bayar lagi, manusia skunk ske telan duit lah)
akhirnye kak N pon mintak tolong cik S ngan cik M ...
pinjam akaun dorg dlu..
transfer la duit dia yg beratus ribu tu kat akaun2 dorg..
kire mcm menumpang akaunlah...
then, mintak cik M setelkan hutang2 yg pinjam duit org tu..
byk pulak pinjam duit org..
de la dlm lebeyh 30 ribu...
sebab nk byr duit guaman, duit sogok org lagi.....

duit tu pulak mungkin akn dpt dlm mase terdekat ni kalo xde masalahlah....
sebab setakat nie..
selalu kalau duit kak N nk masok je...mesti de halangan...
memang tuhan nk duga kesabaran kite...
bukan senang gitu je nk jd senang....

duit yg kak N akn dpt tu pon nnt akn kne potong sebab nk setelkan hutang2 kak N ngan bank yg sebabkn name dia kne blacklist tu...
hurmmmm~

smpai skarang,
kak N, cik M, cik S hanya mampu menunggu..
menanti
bersabar
dan berusaha utk dptkan duit insuran tu memandangkan byk lagi hutang2 yg tertangguh....

dan kak N pon mungkin akn bersalin x lame lagi...
ank kembar.....
harap2 semua selamat......
:)





Hi5 Emoticon

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::