Tuesday, March 6

Farahin Oh Farahin....

Siape nama Farahin? org nama Farahin ni ade sape perangai cm aku tak? pemalas.

hari ni, tak, petang ni aku rase loser tau tak. lemau cket. jap. smlm pun rase cmni. kenape? otak aku cm dah beku. belajar dah tak masok otak dah. aku syak malam ni dah kena pegi library lah. tak pon study kat KTC ke. aku memang lemau duk kat bilik.

aku pun rase kena deactivate FB. why? dialah punca! demn! aku dah gila je asek layan FB. tah ape2 lah yg aku bukak. oh dis is so demn!

esOk nak ikut hanis dan Vg buat rambut! Oyeah. nnt nk folo Sha trim rambut juge! aku? nO. aku tak terpikir lagi. tp ade cm gatal2 dan gedik la nk tuka rambut aku ni. Owh no tak bleh tak bleh.

tatau nk bebel ape. dah la eh. papai~

1 comment :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::