Tuesday, February 28

Oouh~ bOsan.... tatau nak bebel ape agi nie la....
nape aku update tetibe? aku bukak pOn sebab cik Aenna Mazlan lah.. men fOlo2 lak belOg..
malas ni nak bukak sbenanye..nak taip pon malas... keje lain pon aku tak buat..ade hati nk update belOg...cheht~

nak cite ape eh? hari ni ade pesta buku kat UTM. bOsan. jangan pegi! tapi kalau korg suke buku. sile pegi. kate ade gadjet macam2 lagi lah. cheyyt! sape cakap tu meh aku nk jOtOs sikit.
buku semata mata~ pening aku tgk buku2 dengan segala kudrat aku yg malas belajar ni.

pastu pegi makan lunch. kat sedap sup. ade makan tengah hari. sedap2. harga? bole tahan la. normal. miahahaha! ade makcik mintak duit kat kitOrg dlm kedai mase makan. psikO gak makcik tu. dia xnk blah. sO bagi je la singgit. hadOi~ aku ni cepat kesian gak rupenye... =.=" demm betOl.

pastu gi isi minyak motO, pam tayar, isi minyak hitam. ahhh~ penat2. malas2. bile nak buat PSM ni?!!!

asek berjimbe jek. semalam dah guna baucer buku aku. RM100 lesap dalam sekelip mata. best!!!

bOsan ni. bOsan tau x. xnk belajar pOn!!!!

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::