Saturday, April 16

Nuff Aku ... ... .. ..... =( sObs..sObs..sObSs..!

aku sedeyh...
korang tau ke kenape?
pasal Nuffnang?

erm..haah la jugak...
tetibe teringat...
kenape pulak aku sedeyh?

sebelum ni aku x paham pon nuff ni ape...
memang sampai skarang pon aku x paham sbenanye...

kOrang yg datang ni penah ke kelik nuff aku?
mesty x kan..
xpe..aku paham...
korang dengki kalo aku dpt seposen!!! hahahaha!!
x la..aku gurau je la...

sbenanye aku x peduli pon nuff ni ape..
stakat ni nuff yg aku kumpul sejak aku pasang ade la RM3.40
sengal je kan?
nampak sangat xde org dtg blog aku...
malu sbenanye nk bgtau..tp watpe nk malu..bukan aib pon.
hahaha..kenyataan...

sO disini...aku nk mintak la jasa baik kOrang kelikkan Nuff aku...
teringin nak tengok mende tu naik..walaupon sbenanye aku xtau pon nak amek duit tu mcm mane..dpt ke x...hahahaha~ aku mmg kunO!

da 2 tahun aku pasang gadjet Nuff ni...
mmg aku ni xde bakat la kOt..sadis je ayt aku..
hahaha...

Ok la..tu je nk bebel...
ChiaOoo sin Chi....

4 comments :

  1. kamu ade la juga 3.40..sy ni lagi la.kosong sen..huhuhu..mmg sadis..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu......sob3...sedeyh gak tu..xpe la...
    lum sampai seru Nuff ag..hik3..

    ReplyDelete
  3. xpe... kalau nak byk duit nuff, kena ade la buffered earning la.. time tu la leh kumpul byk2...

    ReplyDelete
  4. buffering earning tu ape mnde? aigOo...
    sorie le..mmg bute skek kalo pasal IT ni..hik3...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::