Wednesday, November 20

My Master Research at UTM


Nampak kan. Menda ini lah yang aku kena study. Nampak mcm tak paham kan? Mcm susah kan? Memang susah lah!!! Sebab aku pun tak paham. Hahaha. Belum nak paham lagi. In sha Allah paham nanti.

Sekarang aku @ 1st sem. Malas nye ya Allah. Pakai grant Kementerian Tenaga. Tapi effort takdak. Ape lah hai nak jadi dengan student sorang nie. Tolong lah bagi hidayah Ya Allah ~

Takdak kesedaran? Ye lah kot. Ape je aku buat tah. Rase mcm cincai je aku study paper semua. Dah la high language. Tak paham. Asek pegi cari maksud je. Dengan presentation UHW lagi. Aduyai. Sadis betul. Keje malas. Belajar malas. Enjoy rajin. Jahanam!

So master aku nie, aku kena buat algorithm, sumlike cam simulation, untuk mengkaji macam mana nak mengurangkan power consumption in a building. So aku kena cari method yang sesuai. Aku kena cari cara nak decompose load-load yang korang pakai. Setakat yang aku cari tak de satu pun method yang sangat berkesan. Semua banyak kelemahan lagi.

Pape je lah. Malas aku nak cita. Bukan ang pa paham pun kan. Hahahaha ~ Kalau ang pa nak paham pun, aku bukan paham lagi nak dok terangkan kat ang pa suma. Muehehe ~

So mari sambung buat report. Gerak ngan halaju siput semput .. Ape pun tak bley..

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa