Friday, March 11

Aku pengunjung Karnival Sure HebOh yg terawal! jgn Jelesh!

Baru bangun? aih...segan la aii nak ngaku..
so y'all jgn tanye Oke.

suasana? penat.
penat kire suasana jugak ke?
bOle la tuh kan..

semalam aku merayap ngan spupu aku.
sape spupu aku? Kak Leen.
dlm blOg nie memang aku jarang mentiOn pasal Family.
bukan sbb aku x rapat ngan Family ke ape.
ntah la.sbb jarang nak letak je la.

Kak Leen mendapat pelepasan cuti umum dr bakal husband nye malam ini.
jadi dia nk enjOy yg xde teman. sO beliau angkut la aku.
mule pegi bazar karat.
besh2.mahsyuk nak belek barang.dpt2 mOod shOpping aku tengah memuncak.
rase mcm nk beli je semua yg aku nampak. ade ke patut?
Oowwh! memang aku x tahan tgk barang2 dan baju. aku nak giler.
ade skali tu. da are2 dekat2 nk balik. nampak pulak mak nyah. bukan kOt. pOndan asenye.
giler hOt! hahahaha! tinggi lampai, badan katang cam jantan. tp muke da ade iras2 angelina jOlie dah.

lOkasi kedua. Danga Bay.
Or dikenali sebagai lOkasi Sure HebOh.!
hahaha..aku adelah antara Orang yg terawal bershOpping kat sure hebOh taw!
kedai2 tu sume da bukak mlm2 buta ag. semangat betOl penjual2.
tp kedai kat sana memang murah2 la aku ckp.
tudung yg RM25,RM20 aku dpt RM15 jek. sO.aku beli x? sOb3. ye. aku beli.
ranap duit aku.kOpak2!
ade akak Indonesia yg penjual tu ckp, kalau esOknye dia jual RM20.mlm tu je dia turunkan harga jd RM15. aku bOle caye ke aku nie sebenarnye bernasib baik?


baju2 pOwn! aduih.lawa2 RM15 je.
cardigan? yg dok Org pakai yg nipis2 style2 tuh.RM10 jer.
wat the? murah seyh. rase nak beli jugak tp aku baru je beli sweater RM10 kat bazar karat.

memang penat la merayap.sampai ke hujung dunia tuh.
x banyak la jugak yg bukak. tp x sikit sangat.sebab aku melabur banyak jugak kat situ.
semalam je aku da beli tudung warning sampai 3 helai.mintak2 le aku mengaplikasikannye.
kat sure hebOh tu pOwn ade jugak Polis yg jage.ramai. sO rase selamat nk berjimbe.
mase nk Otw balik ke danga tu pOn da ase penat.sbb x sangke jalan jauh sgt.park kat sebelah beach tu. aDoy..

skali lepak2 punye lepak. balik la kul 3.uhhh! penat gila.
cuci2 muke.terOs membuta.memang ah terbaik!!

Ow.seblOm tu sempat try sweater ngan tudung. aku kan esaited.hahaha!
sekian.chOw!



3 comments:

  1. jom heboh kart jb ke mana dik.. rindu ngan jb.. dah merantau nieh jb hanya daalam kenangan jer la bagi akak.. isshh sedih plak ptang2 hujan nieh

    ReplyDelete
  2. aiman iman : kat danga bay akak...ngee~
    haah..saye pOn satu hari nnt mesty rindu balik kenangan2 kat U nie...sebab tu la ngah memanfaatkan mcm2 kenangan skang... nnt buleh cite kat anak2..hehehe...

    al suria : huhuhu....penat kalau pegi siang2...ramai orang...gesel2 bahu...rase cm ngah berenang...hehehe

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa