Tuesday, March 30

Selasa yang kOya_**

saye baru pulang dr U Mall...penat..
hari nie aku buat status ajk sume gi U Mall..so..mintak2 jgn la ader yg pasan aku ajk dia kn....
kalau ader ajk tu mmg aku main2..aku bukan sng nk kuar ngan org x bape kenal...hahaha..jgn tOuching disini yer...


lalalala~
aku dah merapek..sbb aku ngantOk..
ngee~
ape la...
pening...
penat pown...
tapi nak taip2...
saje semak2...
kowg bace jugak..kahkahkah...
aku suke...
aku suke kenakan org....

lagi2 org yg terkena....
aku kenakan la...


ape nie?
dah pening dah..
lalOk...
kowg tau lalOk tu ape?
aiYoo..comelnye x tawu plak...
lalok tu kOya...
tau kOya? bukan Oya ye... kOya...
serabOt la kot...

dah la...
penat..ngantOk..mcm nak tDow....

ChiaOooo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa