Tuesday, March 9

Rabu yang Indah_**

Pagi-pagi lagi aku dah pon bangun....
sebab??....
aku ade lab punye test hari nie.....hakikatnye Tuhan je yg tau aku mmg malas kalo bab lab2 nie....
aku suke lab digit je kot....lagi2 nk ngadap muke pakcik yg mOod aneh plek je tuh.....
sO....
Alhamdulillah....
aku dapat la jugak jawab pagi td...mungkin aku bertuah dpt eksperimen yg senang....
ade gak kwn aku dpt yg susap payah sket...kne lukis graf itu macam...mmg banyak pening ini kepala....

lab aku yg 'besh' tu pon abes la dlm 8.40...
then balik bilik pon membute.....
salah la plak....
anehnye...aku x tido...aku on9....bukak kebon aku a.k.a farmville aku....

pastu tetibe rase rajen nk pegi kelas e2....(elektronik 2)
aku pon selamat sampai ke kelas dengan menaiki moto roOmate aku iaitu Nadirah Hassan....a.k.a Dira qutoo dlm fesbuk eh....
malangnye...eceyhhh...malangnye lect xmO ngajor plak...dia soh tanye soklan yg x paam....(yeSs)
aku nak tanye sOklan? study pon x lagi....paham ape pon tidak....
sO..aku dan kelompok2 aku pon berborak lah dengan bahagia....
kepade ahli2 sekelas yg laen..maap la yerk..kami mmg begini...volume tu dah rosak sO, susah nk control...hehehe....
aku tau la jugak budak2 diploma kelas kitowg pelik tgk budak degree yg bingit cam kitowg...tapi paham2 la yerk..kalo korg sound kitorg..kitorg sound korg blek..wahkakakakaka! (gelak dengan jahatnye__) tapi korang x marah pon kn...ekekekeke~

pastu kitorg ngan slamber kataknye memblahkan diri awl pas tgk ade sorg mamat tu yg stat dulu kuar....padehal lect ngah bebel2 ngn Yau sal soklan e2 tu la kn....
dan kitorg pegi makan...6 org je...3 moto....moto2 yg terlibat adelah..moto sha, dira dan hana...
kepade Hana..tenkiu la kasi pinjam moto....dan aku ase salma gembira ngn moto anda itu....mungkin ngah bahagia skarang di U Mall bersama moto ko, Hana......

aku plak balik bilik...lagi pon mmg aku x larat nk jalan mane2...ngntok dan penat....aku pon bawak Sha..dia pon ade Suksis petang ni..bagus la....aku ase mungkin roOmate aku dan rOomate sha ngan terpekik kat karaoke bOx U Mall skang nih....pas on9 ni myb aku ade niat yg besa utk tido....amannyerr~~~

sO....
oklah....
nanti mcm nk pegi tgk wayang kn....
cite alice...ade madhatter...hehehe....
ChiaoOooooO!!!

p/s: kepade azpa dan dira..bawak2 la bertendang...anda ade test EMT Jumaat ini ye..sile balik sekarang ye...dan Azpa...anda punye anak mungkin dah bising..sile jgn merayap lagi, jagelah ank anda....

ko-Q petang ni pon xde.....mmg tetibe baek pulak hari nie...tapi jgn Over2..esOk menangis....
=)






........@..........@
......@.@.@.@....@..
....@........@........@
...@............@....@@
...@..............@@..@
....@............@...@
......@...........@..@
.........@......@..@
.............@..@
....................@
.....................@
......................@
.......................@........@@@
......@@@@..@....@..........@
...@.............@@@......@@
.......@@@.......@..@@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
........................@
.......................@

5 comments:

  1. salam... thanks kerana menulis... seronok dapat baca pasal utm.... aku grad 2006.. rindu rasa nak belajar semula.. so, kira bila baca blog ni dapat mengimbau kenangan silam arr... hehehe waktu aku dulu bleh duk luar lagi.. skang ni dah x bleh.. agaknya kalau aku masih kat utm mesti aku boring gile.. sebab dulu aku duk luar.. kelas jangan citela.. 50% ponteng.. hehehe sebab siang waktu tidur.. malam berjaga.. hahah maklumla kejutan budaya sebab masuk utm muda sangat.. direct entry lepas spm.. saja membebel kat blog ko nih... utk mengubat kebosanan... teruskan menulis... ;)
    -x-utm-

    ReplyDelete
  2. UTM... keunggulan terbilang..
    -x-utm-
    komrad_inc

    ReplyDelete
  3. hahaha...welcome...ntah la..bosan..dats y yg menulis ni..haah..skang dah duk kolej..kolej seblah fac pon stil mls gi kls...xleh wat ape la...sifat natural ek... =P
    awl nye grad 2006..dak fokas ek dlu...smbung blaja lg la ek? huhuhu~

    ReplyDelete
  4. hehehe.... bukan fokas.. biasa je, lepas spm masuk terus degree tahun 1.. but sekarang dah xde macam tu kot... mungkin sebab terbukti geng2 kitorg ni ramai yang fail.. hahaha... dulu fakulti sains, kimia industri.. course 4 tahun je.. tambah satu sem extend pasal x siap tesis.. padahal waktu tu malas nak grad lagi.. sayang utmla katakan.. ;p duk kolej sembilan ek? aku skrg dah keje.. kat s'pore.. abis belajar terus keje.. aku rindu belajar bukan sebab suka belajar.. tapi rindu waktu kt utm dulu.. enjoy je lebih belajarnya kurang.. yang paling best x payah pikir pasal tanggungjawab.. hahaha
    -komrad_inc-

    ReplyDelete
  5. hahaha...haah la...memang best zaman u nih.....
    ade lah bebudak yg lepas spm masuk utm..diname kn budak fokas tu la....bukan ke?...
    oo..kimia industri..best kah?
    dah keje plak...mst da tua ni...xde nk lawat utm lagi ke?
    duk ktc la...seblah fac je....

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa