Wednesday, March 3

SoB3x!!

haissssshhhhhh~
aku rase tertekan bile nak test tapi moOd study tu x datang2.....
apekah masalah aku nie sebenarnye????......
aku rase kene tempeleng ngan mak aku dulu kowt baru aku ade perasaan nak belajar tu lebeyh cket...????

haa.......
tadi aku ade terbukak satu page ni...mamat yg mcm aku pernah suke jugak la dulu...dan tetibe dapat la tau dia da ade aweks....
adeyh la...
sedeyh nye..... =(
nak buat cmner...bukan jodoh aku kn....lagi pun xkn la dia nk suke kat aku nie.....
jadi nampaknye menyepi je la aku...laki yg aku suke dah dikebas org..........
ape nk jadi..
lagi la aku xde mooD nk stdy tuh....
sob3x!!!!!!

xpe lah...mungkin ade hikmahnye kot......biarkan je la....
juz follow the flow......
lagipun aku ni kategori pompuan yg memilih jugak...jadi bukan salah sape2 tapi salah diri aku sendiri la kn....huhuhu~

ok...cHiaOoooo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa