Sunday, March 21

Ahad selepas Sabtu_**

name saya ain..hari ini hari Ahad...kejap lah kan dah hari ahad kwn2...sungguh tak ku sangka cempedak dah jadi nangka....(ayt zaman skolah dlu) cam hape jer ah....

pagi tadi Syaza sudah pulang ke rumah....naseb baik sempat..bas dia kol 7 pagi..aih..sengal jugak Sasa ni...amek bas awl2 mcm dia bangun awl je kn..mmg x bangun awl sgt pon..kol 7 lbh jugak dia bgun..naseb baik sempat kejar bas tu...itupun naseb baik Salma Hua kejot..Salma la yg citer kat aku nie..nak aku bangun kol 7 pagi tau citer nie sendiri jgn harap ah....

sO..pendek citernye..aku bangun dlm kol 2...Hanis tido bilik aku....aku mandi...kemas2 bilik...semalam bilik aku bau masam sangat...mcm busuk ah..jrg bilik aku bau busuk sbb aku letak lovely lace nye pewangi dlm bilik...tapi kali ni bau lovely lace kalah tanpa bertanding..skali..ehem...aku dpt detect perosak bau dlm blek aku..rupe2nye soya dirah Jumaat hari tu x buang2...yerrrkk...sengal seyh...aku pon basuh la...hilang la bau busuk..yeah!

malam tadi aku, Salma, Teeh n Che gi makan kat KFC..aishh..beratur nyer panjang...kebulur tahap dewa dah..dari siang x makan...pastu ade sorg pompuan nie gi potong barisan Teh and Salma...hahaha..hangen jugak budak 2 org tu...kat blakang aku pon ade sorg laki pakai baju oren..muke cam boleh tahan..tapi aku xder la pndg dia sgt pon...macam nak maut tggu..akhirnye aku dapat la membeli set snack plate...aishh...mmg maut dah aku lapar....

then jenjalan kat Jusco...beli barang2 perempuan...alar..gurlz shopping la katekan...sebelum tu sempat aku ushar kedai teddy bear kat depan mcD tu..ade satu teddy besar tu....warne coklat..cantik la..tp amOi tu kate ade lagi besar..warne pink..harge dia dlm RM20o..aku ade niat nak beli..tp duit aku mcm x mengizinkan...tggu lah duit ayh aku bg nanti..akan ku joli beli teddy...nak tggu pakwe aku bagi mmg xder la..pakwe pon xde n mmg aku xnk ader pon kalau boleh, lepas jadi kes pelik2 kat aku pasal lelaki...cm bOdO je...sO..pakai duit sendiri pon bukan aku x boleh beli teddy....kan..kan? i can live without boifren lewr..jgn terase plak sape2 ek...hOhOhO.....

balik tu..aku bawak Che jenjalan nek moto...merempit la jugak...alahai..stakat jejak 100 tu boleh la tahan....xder la merempit sangat..port yg best kat KDSE la...jalan xde bonggol aneh tuh...si Che ni plak ske sgt aku bawak laju2..tapi dah laju nnt jerit2 pulak...tapi suke...aku rase Che kne cari mat rempit la sorg....dia mcm gumbira je hidup ngan mOto...hehehe...kan Che kan? then..aku lepak kat FKE..maklum la..ayam KFC aku makan td dah nak jadi taik pon...makan tomyam time sejuk2 mmg sedap..sO..aku call on Jijan..sbb aku berhutang dia nk blanje minum...sO..dia pon dtg bersame Meri..dak kelas dia n selaku kelas Che jugak..tp anehnye Che ngan Meri ni bukan kenal sgt..siap wat sesi perkenalan lagi mase jumpe..tanye asal usul..haih..padehal dah 2 tahun satu kelas tuh....pastu kitorg pon balik lah...sblum balik sempat lagi merempit seround 2....

balik2 tuh aku on9 la...klakarnye.aku wat status pasal aku nak berak...tapi x dpt berak sbb aku x mkn ape2 hari tu....ramai la pulak yg comment..bnde tu aku rase x payah peduli pon xper..tapi sbb ader la sorg ni jage tepi kain org..aper tah name dia ....org kelantan...zarir ke zahir tah..aku pon x tau bile dia jd fren aku...komplen la pasal status aku tu...pastu siap dia wat kat status dia ..dia kate ade sorg pompuan cari publisiti..pasal berak pon nak cite kat fesbuk...dah la pompuan..pastu dia siap kutok2 la kat comment tu...wat the hell??? bising lah jage tepi kain aku...pastu aku pon remove la status aku..sbb mls nk banyak bunyik kan...then aku buang la dia dari fren list..dan aku pon kemaskini kwn2 aku..aku buang la sape2 yang x kenal dlm fren list aku...dari kwn aku 3000++ dah jadi 1000++ tu pon aku rase ade je lagi yang xde kaitan tu...mcm kena buang lagi pasni....sO..saper2 yang rase kenal aku tapi aku terbuang..maaf la ye...add la aku semula nnt aku approve...sOry banyak2 sbb aku delete x check sgt...

tadi aku makan nasi ayam delivery ngan Hanis..delivery? pelik x dengar? yezzzaaaa......kat UTM nie...ade satu kedai kat arked cengal yang boleh mesej order nasi....n then they'll send direct 2 ur block...wOoa....kategori2 insan pemalas mcm aku mmg suke service baek cmnie...tarak hal la kalo dah malas mao bayar lebih ....padehal mOtO romate aku ade je...boleh je nak kuar makan...tapi dah name pon pemalas gred B...nak order mcD mahal sgt pulak..nak jimat nih..ececeyh....

sO...sampai petang ini..aku masih belum belajar dan siapkan keje...apekah? life aku studentkah? nanti mak ayah aku mau dtg JB..ta saba maO jumpe lOrh...winduuuuu sesangat...ngan crystal pOn windu sgt2...

sO...
ChiaOoo.~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa