Saturday, March 27

Sabtu sangat Pendek_**

hari nie dah sabtu rupenye...
aku x sedar..
cepat mase berlalu kan..
hidup kat U mcm nie ke?
aneh2 dan ganjil2?
hidup mcm satu pameran pon ade...
kdg2 hepi...
kdg2 sunyi je...
mOod pon bertukar mcm cuaca...
hati pon kejap basah kejap kering...
jiwa kdg2 kacau..
kdg2 tenang sgt....
susah nak describe dgn ayat yang tah ape2...


td aku balik kg...kat Pasir Gudang..
bajet x tdo sana lah sbb mak ayh aku maO balik Phg ari nie..
tp ayh aku demam pulak sO..postpone la...
ramai kat kg td...
aku mkn sOtO..
sOtO sgt sedap....


hari nie aneh lah..aku x tau kenapa...
mcm perasaan yang 1st time wujud..emOsi nie..
susah nak ckp..
jarang dpt yg mcm nie....
tp bukan la chenta ke ape...
cume perasaan nie la...mcm pelik2...
susana hidup sebagai seOrang student U...

Ok...
ChiaOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa