Monday, April 5

Final Exam Mode_**

hari nie bangun lambat tapi x sgt la....
semalam jenjalan..makan kat kempas..jauh jugak....tapi sedap..kedai encik Salleh....
pastu jerit2 kat blok org...sorie la eh korg kalau ganggu..sampai kena marah ngan budak blok s10 sbb buat bising...dorg ade paper pagi nie kn...sian~

aku da abeh 2 paper..da lame x update blog cumel aku nie...
how long ek?
long time no see....hikhikhik.....

aku x dpt buat paper e2...tapi at least x mcm sampah negara la mcm dulu2....yg ni terOk..tp aku pasrah sbb aku pon study last minit...sO...x boley buat ape la ahn....
tido pon 2 jam je..lagi petang ade instituisi2 Islam ag...adeyh..parah mate aku tahan ngantOk...
balik je dr exam..matikan diri x sedar diri dah...smpai maghrib....mmg gila punya ngantOk...

bangun2 tido jer..Nisa bawak dunkin donut....makan pulak...perrghh.. x macam bahagia plak idup aku kan.....


haaa....
aku ader nk berterima kasih pader sOrg ni...Thankz Fikhri...
walaopon aku tolong ko x seberape..tp mcm besar lak habuan yg ko bagi....menghepikan kwn2 aku...hehehe....tolong r tgk muke dorg yg semangat mencekik lagi2 rOmet aku....
On da spOt pOn bleh licin....

lagi?
ntah la..stdy mode ni xde mOod la nk bebel2....
nanti cuti nanti aku bagi bebel lagi banyak ek....
skang ni mcm malas gred A la....hihihi....

ChiaOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa