Friday, April 30

aku..aku..pasal aku lagi_**




indahnye perasaan tulis blOg sambil dengar lagu.
xder la aku mencarut x pasal2.biler dengar lagu yg sweet2.
hati pOn boleh cair.aku igt lg kOt.dulu aku menyampah gila kat radiO.aku kate,
"ape la, bukan bleh nampak gambar pOn, bek tgk tv, ade gambar"
mase tu aku ni memang sengal.x menghargai muzik.sekarang gila bayang dengar muzik yg tangkap mahsyuk nyer.bOdOw gak.cheh.aku ckp kat diri sniri la nie.

hari nie x brape nak ade rutin.kat rumah kan.cumer esOk abg aku nak balik.bOleh lah aku layan ank2 sdare aku yg mafia2 tu.x sabar rasenye.dOrg cumel.
mkn pOn mkn megi jer.mak aku masakkan.sbb ayh aku nak.huhuhu~

ade satu kes siOt neyh.
watdehek??
aku download citer.tetibe leh play separOh jer.damn!
hampeyh gred A.siOt..siOt..siOt..
da r aku ngah feeling.giler betOl la.citer 'back up plan'
jennifer lopes blakOn.huhu.mantap x yah cakap ah.
dia sebok sgt nak anak.last jmpe laki yg dia suke.pastu dia da ngandOng gune ank tabung uji.
pastu kiOK!!! dem3!
aku nak tau next stOry dia dol.
tensi lah aku.

ade lagi.kwn2 aku ajk aku pegi genting.
whOoa.plan baek punya.mule2 aku excited.
hahak.giler2 nak olidey.
skali aku pikir x hengat mase depan ahn.
aku xde duet seyh!! lupe lak adat dunia tu.duit3!
penting ahn.!
nampaknye.aku menarik diri dari bertanding.whoooo.sadis!
aku de RM200 jer.pakej tu da RM100++
duit tambang bas gi KL? RM60++
makan, minOm, teksi, lrt kedOdOl tuh? nak soh bayOr pakai taik idOng.
kalO cmtu keje aku melOmbong je r ari2.aku dulik hape Org tgk aku kOrek idOng kalO blek kasi kuar duit.
nak2 plak.femili aku ni ngah gawat ekOnOmi gawat segalenye.
aiyOo.mmg dem! aku xnk susahkan mereka.besday mak aku lak 3hb 5 nih.
lagi plop.aku nye lesen mati bulan 5 nih.apekah?
Tuhan sedang menguji aku.aku harus tabah.walOpOn hati aku menanges.wuuu~
aku bOleh hadapinyer.!

eyh2!
aku da mencarOt blek ah.xpasan lak.bukak lagu semula.lagu tu da abeh lak td.(On lagu)
Ooyeahh.keadaan kembali tenang.aku ni manusia bese je.bukan kaye sgt.susah jugak kdg2.tapi aku bersyukur sbb aku ade famili.yg aku syg sgt2.
aku xnk hampekan dOrg.dOrg nak aku blaja.aku blaja.dOrg nak aku berjaye.aku try yg paling besh.walOpOn diri aku ni x ckOp indah.

aku ade Tuhan.
aku ade femili.
aku ade kwn2.
aku ade pelajaran.
aku ade harte.(x byk la)
aku ade biasiswa.
aku ade hati.
aku ade perasaan.
aku dah cukup indah.
bagi diri aku sniri.


aiseh.
terjiwang sket.maap.


aku ader nak tuka layOut blOg aku.tp tetibe aku tulis2 cm xde feel.last2 aku pakai layOut ni blek.sesengal ayam nek lOri juge kan aku neyh.
aku suke ah tgk ayam nek lOri.tatau la nape.cumel sgt2.dia mcm ade datang perasaan jakun kelas pertama biler tgk dOrg ats lOri tu.

sO.da lewat nih.tata la ek.chiaOo.







No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa