Thursday, April 7

UTM yg bLackOut_OwH! =.="

gatal!!..nyamOk buat kenduri kawen kat bilik aku...
tadi UTM ni tetibe nk save elektrik ke ape tah...dia pi tutup karen kat certain2 tempat..sepatotnye sume tempat dalam UTM tp aku tengok blok kat area tempat aku ni sehat je lampu dia nyala..kuang asam btol..kwn aku plak elOk jek dia ONline...cinabenggsssss~


dalam keadaan romentik, aku pOn bersantai la ngan Ifa, Vg n Hanis membuat Onar kat dlm bilik ditemani aroma terapi 'teddy tales' yg semerbak. berlampukan lilin2 kat sekeliling bilik, kitOrg pOn memulakan cerita2 yg saspen...


lepas tu nyamOk semakin menggila dan membuat keadaan aku cm kne sawan kerOk2 badan sndiri..gatal kOwt! [aku bukan pompuan gatal ek, org2 yg benci aku tu suke la kalo aku buat statement cmni..kan3?]

da la aku berniat nak study bebetOl nye...esOk ade test..kunun2 nak hapal la ape yg patOt..kah3! Hanis ngan Vg plak sebOk print2..skali blackOut da...
memang dia x kasi aku study dah..ikOt kan hati td aku nak pOst je kat FB TNC (Tajudin Ninggal) kasi test esok batal sebab xde karen..tapi..xpe la..ni sume dugaan seOrang student yg 'cemerlang'.

sejam kemuadian. selepas kitOrang telah bercekerama kat dalam bilik ditiup angin sepOi2 yg dingin, di saat Hanis sedang menghayati keindahan Jamban ditemani aku kat depan pintu, tetibe, Eh! ade karen dah!


ade sOrang budak UTM nih..blOgger jugak la... Akram Mazlan..
aku kenal dia dari bLog jugak la..lawak jugak pOst beliau...

"cilake!..time guwa tengah mandi la takdak karen..".


kalau aku pOn HemO kOwt..ngah pedih2 mate kne syampu maunye x menyumpah..seb bek xde karen, bukan xde air..kalau x mane kau nak cekau air kat UTM ni..tasek akademik?

aku ase x banyak yg blackOut sebab 1 pOst ni je yg ckp sal blackout kat FB aku..yg len aman jek ade karen siap study ag utk Final Exam..

da lah petang tadi aku baru stat study. pagi2 tu sebok ngan apply bilik Online kan..memang kecOh keadaannye sbb hari ni jugak da bole apply bilik kesukaan. hehehe. kalau bOle aku nak la stay kat blOk yg same n bilik yg same. jangan la ade Orang nk curik2 bilik aku. kalau nak amek la bilik seblah aku yg kOsOng ni. pastu nak la satu blOk ngan kawan2. xmO la tercampak sOwang2 ahn.pening2 kalau pikir sal kOlej ni.

seterusnya da ade karen kunun2 aku study la barang 5 minit dan memanfaatkan "Broadband Digi". (tetibe je statement ni)

sekian. terima kasih.



5 comments:

  1. haha..
    dh ade karen kene uat entry baru dulu..
    muahaha

    ReplyDelete
  2. oooo..

    aku bace je tapi dh xpaham ahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha..haah....penting tu... =P

    herrk..xpe2...at least ade jejak ye.. hahaha...

    ReplyDelete
  4. as salam...kak,duk UTM ni mmg duduk dlam kolej ea..bukan ker kene sewa umah???

    ReplyDelete
  5. yap...sume student amek degree wajib dok kolej melain kan kalau nak duduk luar, kne buat permohonan rasanya...prosedur dia xkonfem la pulak cmne....stakat ni kwn2 akak xde ag yg dok luar...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa