Wednesday, April 6

Finally and at last _**





dulu aku sikit punye nak sawan dah sbb xde tempat LI.
haru biru hidup aku. print resume ngan cari syarikat sume.
aku hantar je mane2 company x peduli dah diOrg nak budak elektrik ke x.
memang risau sbb kwn2 aku sume dah ade tempat. kOl sume tu memang dah try la.

Oleh kerana fakulti aku ni skema skit, dia had kan satu application je utk setiap orang and boleh buat application kat company lain bile yg lama dah rejek. wat the? kne tunggu.
sO aku yg degil dan x skema nie pOwn guna la cara kawan aku. kitOrg amik surat cOpy kat fakulti then apply sendiri. surat under grOund
giler nak tunggu satu2. dibuat nye dah tunggu sampai 3 bulan pastu kne rejek? x ke mcm gelabah ayam nanty.

at last, syarikat di ats ni pon telah mengemail kat aku. dia terima aku dengan elaun RM700.
indah nye. mule2 aku x pikir pOwn nak elaun ke ape. Alhamdulillah la dapat jugak elaun.

x sangka penantian aku x sesia. penat2 aku risau sume tu xde la mengecewakan. cuak2 takot xde tempat LI n risau kne extend..huhuhu....

sO aku akan mule LI 16 Mei ni. 10 minggu. mintak2 semuanye Ok.

=)


No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa