Tuesday, April 5

Luahan Hati Hujan Panas._**

sile selamatkan diri anda sume kerana aku akan meletOOpp!!!!

hiaaarrgggghahahahahaha!!!!

esOk test...esOk Lab...esOk BI....
Jumaat Test lagik..
bOsan tau enggak??!!! bOsan!
penat....hujung bulan ni da Final exam pulak!
haprak x study utk Final...dasar budak PEMALAS GRED A!!


ku pingin sekali berehat dan bersantai....
tapi nanti ade pulak LI!!!!
da la famili aku plan nak picnic kat Kuantan bulan 6..
time tu jugak la aku nak kne LI...
u know LI? stand 4 Latihan Industri...

esOk ade test tapi aku dengan banggenye bersantai depan blOg..
sebab ? aku MALAS!!!

jap ag aku study kOwt..dOa2 je la kan...

skang ngan Hujan lebat kilat kemain kuat...
berdentum dentam gitu...
aku plak ngan selambernye On lappy..
kunun2 saspek mcm xkn kne sambar ngan kilat jek padehal cuak gak ni telan karen 240V.
Astarghfirullah..mintak jauh la...

kat bawah ni aku da ade upload kan hasil2 kerja aku yg lepas2..khazanah2 yg masih tersimpan utk rujukan juniOr2 ku yg tersayang...kalau nak tanye ape2 sile la berjumpe mane2 seniOr yg berhampiran..
jgn risau...batch aku nampak je rOck dan memekak tapi kami baik hati...
Okey!!
chiAo sin chi!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa