Friday, April 15

Saya seOrang girLish _**



Hahahhaa........teka siapa saye.. =P


ni kawan aku...bukan aku...[yg kat atas ni] tetibe terjumpe gamba dia....



ni aku..tanpa mekap...sila bandingkan ye...


ni aku...dengan mekap..yg..erm.....ok2 je..x sarat sgt kot? tp tebal gak sbenanye tuh...

bulu mate palsu....uhhh...senang jek pakai sbenanye....


ni aku dengan contact lens....laen kan? buat mata nampak besa and menyerlah...awwww!!!
wahkakakaka!!! geli aiii!!!

itu saje..hahaha..bosan betol lah kau nih!!!

6 comments:

  1. yunk, u lagi cntik xpakai ape2..simple is nice ok..;)

    ReplyDelete
  2. kenapa gmbr bwh sekali tu tunjuk jari tengah?hahaha..

    ReplyDelete
  3. weyh cantek header blog ko....
    erm komen pasal makeup...fuyo....agak tebal la...tp ko pakai sendri ker mua yg pakai kn???
    kalo pakai sendri ak nk tabik hormat la kt ko!!!

    ReplyDelete
  4. cik anna : thankz... =P

    udy : eh..x la...gamba tu tnjuk peace..tp gamba tu nampak 1 jari je..satu ag x masok dlm camera..hahahakz..jgn sala paham...

    anisah : hahaha...mne le aku nk soh org pakaikn..jimat la sket...pakai sniri suda...skang ni aku da keje praktis mekap...ag pon hobi....wakakaka....xde keje la katekan....

    ReplyDelete
  5. ooo..da taw da..saje je usik..hehe..

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa