Friday, April 15

Aku Pelarian _**

Alhamdulillah...
selamat pon perjalanan aku ke Muadzam Shah, kampOong halaman!!!!!
tadi aku naik bas Mara Liner. rajen pulak pakcik bas berborak ngan aku.

sebelum balik td byk betul dugaan.
ade presentation. x prepare kejadah pon.horror gila aku present.
ingat bodow2 je skali sume cam siyes2 je present kan. siap rakam dlm video lagi tu.
aku mintak balik awal sebab bas aku kul 6.
lect pon benarkan.
Dr Hasniza, lect EMT kitorg siap sediakan sarap petang ag. sedap gila makan mee hoon hujan2 lebat ngan kilat kuat. sambil minum nescafe susu panas. kenyang sangat.
thankz Dr!

pastu balik le aku ngah basah kuyup hujan lebat ditemani kilat kuat! maklum la. minah rempit.
lencun brO!
sampai kat blOk pulak, blackOut!
argHh...parah betol.mandi dlm gelap2.
then kul 6 baru gerak gi SP.
naseb baek x lambat.
malangnye, aku tggu dekat 45 minit. bas sampai kul 7.
aku jumpe Farid Olan. budak konvo sem lepas.
x pepasal dia kne tinggal ngan bas. kalau pasal aku ko kne tinggal ngan bas, sorie la ye Farid.
huhuhu~


aku dapat single seat! yeah!
tapi seat aku ade org amek.
so tukar je la ngan dia. sbb dia nak tidO. kesian.
aku x rase nak tidO pOwn.

sampai Muadzam dlm kul 11 td.
bahagia! bahagia sangat! sebab dapat bau rumah.
bau yg paling sedap.
dapat pelOk kucing erat2! kucing yg banyak bulu dan montel.
Kistel aku!

esOk pepagi kul 8 da nak gerak pegi KL.
kne prepare kemas barang.
Ok .
sekian! chiaOooo sin Chi!!!





1 comment:

  1. yakk.. tu dia.. org muadzam rupenye.. hahha..
    salam ukhuwah da ri rakan blogger dr keratong 6.. hehheh..

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa