Friday, December 14

Kesungguhan aku.

Yess. Aku baru menggunakan android untuk mengupdate blog. Oho. Penuh kejakunan dengan teknologi. Minah jakun. Ye saye lah tu.

Penat sesangat sbb dr ptg td lepas setel hal. Aku mengemas almari loker aku yang sarat ngat pakaian lama.
So aku pun menghumban segala baju dr dlm loker dan bag yg tak bersentuh sejak balik dr U. Maka bermula la proses kemaskini. Service room. Hasilnya sekotak besar baju yang akan didermakan. Byk sikit la space dlm loker aku dan skrg lebih kemas. Puas hati tgk loker sniri.

Dulu masa skolah semua dok puji loker aku kemas. Skarang dah jrg betul nak update loker. Update status rajin! Hihi.

Dlm pada pss mengemas tu, mak aku ajk pulak pegi bacaan yasin kat rumaj sorang datuk ni. Pegi je lah. Bukan keluar modal pun. Dpt pahala lagi. Mmg sungguh tak rugi. Selain buat ibadat baca yasin, dapat makan lagi, dapat senaskah yasin free yg digunakan utk baca tu. Dapat pulak duit rm50. Alhamdulillah murah betul rezeki mlm ni. Semoga datuk dan datin sri sekeluarga dimurahkan rezeki.

Jadi esok pasti bz. Maka tak dptlah nak update blog esok. Nak ke Kluang ats urusan family. Hihi. Doakan semuanya lancar. Amin. ^_^

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa