Tuesday, September 15

SeLamAt DataNg Sepi ❤


semalam kita bertemu...
hari ini kita berpisah.......

tegarnya kau tinggalkan aku....
sedikit pon tidak menoleh.....
zahirnya aku pasrah...tapi hati aku tidakkah kau kesah?.....

semalam aku bermimpi...
satu cerita chenta......
dimana kau dan aku....
menjadi watak utama........
tapi cerita itu terhenti......
sebabnya?
aku x pasti..

sudahlah......
abaikan hati ini.....
kerana hati aku mati......
kerana chenta aku merana.......

chenta, kenapa kau wujud.....?
sedarkah kau....
kau memberi dua pilihan....
bahagia dan sengsara...
antara dua pilihan itu.....
kedua-duanya adalah kamu..
sedarkah?

kaseh, mengapa kau ada?
sedangkan ada yang mati kerana memilikimu...
ada yang masih bernyawa kerana kamu...
dan pedulikah kau tentang semua ini?

sepi, biarkanlah...
kerana sepi jiwa ini tenang...
kerana sepi hati ini sakit...
kerana dulu sepi tiada dalam hidupku....

benci, hadirkah engkau?
aku tidak sedar kehadiranmu..
mungkin kau tiada...
pernah dulu kau menghampiriku..
tapi kemudian kau hilang...
mengapa?



selamat tinggal chenta..
selamat tinggal kaseh....
dan selamat datang wahai sepi.....
aku menerima kedatanganmu....




No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa