Sunday, August 25

Farah Wahida sudah jadi seorang isteri! Farah & Farid Wedding.

Last Saturday,
I went to KL from JB just to see one friend of mine getting married!! Ohoooo!
Sangat owesome!

From JB, I take a bus and met Azfar Amira on Friday night. Well, credit to someone yang berhempas-pulas nak berjumpa aku dan tolong hantar aku ke Shah Alam. Hahaha. Thanks Bro. Well, dari Shah Alam, me, azfar and her mother drive to Puncak Alam. Waaaa. Sangat kedalaman aku menuju ke sana. Jauh jugak lah. Tapi sepanjang jalan non-stop talking. Gila. Kalau dah lama tak jumpa memanglah begitu.

Ramai sangat datang rumah Azfar. Saudara mara yang aku tak pernah kenal semua dah berkenalan ngan aku si kawan Azfar yang dah macam anak baru keluarga Encik Muzaffar. Hahahaha. So from Puncak Alam gerak ke Bukit Damansara dah pun jam dua. Jumpa Shakira dan Dijah in half-way to the wedding. Naik satu kereta dan meragam cari dewan wedding using Navigation. Hoh! Lawak bila sesat kat kawasan perumahan orang kaya mana tah. Finally sampai.

Here are the feeling of joy!!


This pic credit to Azfar.

                                     
Pasangan mempelai yang dah bercinta dari zaman universiti. 


Our team yang bising kepochi dan huha tak hingat dunia. Miss a person here - Syaza not in the loop. 


Ahli kereta Azfar. KOnvoi lah sangat!


The gorgeous perantin ~ sangat cun dan hot. 



Muka Farid. Oh No.  Nasib baik suami kawan aku. 


One day beautiful princess, forever princess to Farid. 


Ini adalah adaptasi dipercayai kerja si suami. 


Picture after Nikah. U look so gorgeous Farah! 
Well even not in ur wedding, i think u are hot stuff all this time. 

I heard they go to Bali for honeymoon. Hahaha. Nice. Then Farah will back to Penang and Farid go back JB to go on with their carriers. Haih. Cinta jarak jauh. Harap mereka bahagia! Happy for both of them. Coz aku melihat rentetan percintaan diorang dari zaman belajar. Mula-mula rasa macam, errr, but then aku tengok Farah happy so there is no way im not happy for her. 

The next day, Shakira open house! Hahaha. Went to Bandar Country Home at Rawang. Dunno how it spelled. But sebelum tu dah melantak dekat open house atuk sedara Azfar belah ayahnya and cannot recall which area. Aku tau makan dan makan. Memang ramai lah jugak saudara Azfar yang aku jumpa. Memang tak kenal nama pun. Then baru proceed ke Rawang dengan berbekalkan Navigation. Meet Kecek, Amirul with Siti(I guess his girlfriend), Anip Arun yg kacak, Keon dan Dira. Before balik still caught up with Alia and her little brother. Hahaha. What a long journey. 

Balik JB aku bertemu lah dengan Ayien. Balik drive kereta Ayien coz her spec patah and rabun silau. Dan aku adalah driver yang berjaya. Harap Ayien tak kena saman malam tu. Salah aku jugak sebab lambat tak pasal-pasal balik malam and Ayien kerja esoknye. Sorry Ayien and thanks a lot! Sempat jugak jumpa Nina and hantar Nina ke LRT Serdang sebelum bergerak balik JB. Semoga doa Nina tu termakbul. :)
What a happy story I have now. Right?

Waiting for next week another friends drama story ~
ChiaoO



No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa