Thursday, July 19

Last memOri in UTM.

Aku tatau la nak letak ape. hmm. kebetulan ternampak gambar2 nie. aku tak bole nak let go lagi la zaman U aku. stil dlm mOod terkejut. tak bole terime sgt kenyataan life aku akan berubah. sebab tu aku asek mengenang je bile bosan2. take time maybe.

Gambar2 ni, aku amik mase saat2
terakhir nak berpisah dgn kwn2 aku tersayang.
kebetulan ade lagi yg stay, lmbt balik sbb siapkan thesis.
so kami2 nie pun bergumbira, spend time for da last moment together
kitorg sebagai student degree UTM. ini je la kenangan yang mampu
kitorang jadikan memori untuk 10 tahun akn datang.
nanti, aku wajib cerita pasal korang..dekat keturunan aku.. ^__^ betul taw.

mase ni, sedih sgt. nak bereenggang dengan korang.
tak ade lagi la org nak mesej aku, "ain..ko ade bilik tak?", "ain, ko makan mane malam ni?", "ain..dah siap assigment?", ain itu, ain ini. tak ade daaaa.............. aku takkan dpt mesej2 mcm tu lagi da....

ape yg aku rase ngn korang..sumenye bahagia.. serius aku happy dengan korang..mase2 aku sedih2, korang la yg tukang hepi kan aku..kasi aku gelak..masalah pun lupe.. bnde2 yg runsing pun aku bole tak ingat bile dengan korang.. lepas ni kalau aku sedih, korang kat mane mase tu?


nie tangan aku dengan sape ye? aku pun da lupe. alia rasenye. =)



ini la kwn2 aku. teh, sha, nadia dan eya. aih. rindu senyuman menawan korang. dulu dah terbiase tengok, x peduli pun. skrg dah rindu.

Alia dan fiza. hahaha. kuat karok ni wei.

mamat poyOs ni, iqbal la. sape ag. bajet hot amek gamba org. zzZz. mls nk ckp.

gamba ni smart. hahahaha. bajet la kalau ko bace pompuan gile.

nk kemek muke sha, tp x jd sgt.




nadia dan eya. kitorg mase ni tggu korum2 nak bergamba. so, aku pon snap2 la pakai fon aku. maap le, bukan dslr nk lawa sgt gamba ni. =) oke la bole tgk.

tOoo diaaaaa~ anip dan pian. pian = eyan. gabungan eya dan pian. hahaha. anip lak control machO. puii la. muke comel xyah nak macho.

peghh. ni dia. bole wat cover album. apis. hihi. ketibaan dinantikan. baru nampak batang idung apis hujung sem ni. kalau tak memerap je kat bilik wat hal dia.
semangat beliau bergambor.

Azri dan mirul. azri la tukang organize dinner kitorg. smgt sgt dia. hihihi. mirul lak jurugambar. owner dslr yg dok snap gamba kitorg. hahaha. poyo mirul ni. kenali le beliau.

hahaha. dorg dtg naik moto. smgt nie. tggu korum ramai sket. sengeh la kau mirul.

ihihihi. ini namenye, muke menunggu.

ini kwn2 sengal yg best. psiko juge. =.="

muke sha. hihi. u so comel dear.

penyek sha. jadi la kau ayam penyet! pOooff!!

ye. azri pon kne. ikot suke aku je kn. haha. bior la. sesuke.

muke minah ni pon aku buat. hahaha. Olololor. senget lak. leher terseliuh ye bro? sian.

Teh pon aku penyek. hahaha. tp x jadik sgt lak. lantak la. =P


hOo.. ini je la yg aku ade... nak upload gamba dr dslr. besa lak la dia nye memori. hadui. x mampu beta nak tggu. :P

siyes dan sangat siyes. aku miss korg damn damn damn mush! kwn2 ku yg sangat sempoi. kaki enjoy dan aku syg korg.

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa