Wednesday, August 10

Undilah saya! ^_^

hOOoo....
salam semua....

dah macam beskOt belOg ni...kejap update...
kejap x update...
adOooii...cmne nk menang blog of the year ni...
lalala~ *ouh..aku memang perasan x bertempat..


so lately aku ade joined satu contest...
agak poyo la sbb mcm kne promot diri untuk like gamba aku...
tapi sebabkan hadiah dia agak lumayan kalau menang...
unsangkarable la untuk aku join contest sbenanye...

so dengan ini aku megharapkan ihsan korang semua untuk like + promote le org untuk like gamba aku kat facebook...


click dan "LIKE" picture tu.

maka anda dikira vote untuk saya.
dan didahului dgn ucapan terima kasih.
=)



aku tau aku x pandai make up..aku tau aku xde la lawa sangat...
aku tau korang nk kutuk2 aku..
tp aku mintak korang vote..bukan nk cari glamer ke hape...
aku nk hadiah je...
agipun slame ni aku mmg kurang luck sikit...
*kalau ade cabutan bertuah tu mmg prObability nk kena jauh sgt.


hahaha...sengal giler ayat aku...
so..siler le vOte..
jasa kamu sgt dihargai... =)

sekian.terima kasih dari saya.
saya akan menjadi pemimpin yg berwibawa jika kamu mengundi saya.
jadi.undilah saya.!!


No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa